Gå til innhold

Det bor noen i vedstabelen min!

Anbefalte innlegg

Iiiik, det kommer "knaskelyder" fra vedsekkene som ligger i gangen... Det er noen som koser seg der inne, godt og varmt som det er på flisgulv med varmekabler... Noen som har peiling på hva det kan være?

Jeg så "barkemel" på gulvet da jeg flyttet på sekkene. Det er helt tydelig noen der inne, de ble stille da jeg banket på veden, og jeg følte liksom at noen så på meg... Så begynte det å knaske igjen. Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211438-det-bor-noen-i-vedstabelen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne hadde vi også en gang, det knasket livlig i vedstabelen på stua. Ekkelt var det. Jeg husker bare at vi tømte hele stabelen og støvsugde godt, men om vi hadde ut veden, brente på spreng eller om vi bare lot den ligge husker jeg ikke.

Hør med en snekker, de vet kanskje?

Det er nok ei lita mus som koser seg der inne. Ta med deg sekken ut og tøm ut innholdet, så du ikke får musa inn i huset.

Hvis det ikke er ved-draugen da, den er stor og stygg og spiser opp all veden:-)

Neida, det er små biller inne i veden. :o)

Små?.....hehe, da er de jaggu mange hvis du hører at de knasker.

Vi har hatt sånne selv og fikk aldri øye på dem, selv om vi endevente vedstabelen, men det hørtes godt.

Husker vi snakket med en snekker og han bekreftet at det var en eller annen type biller, men jeg husker ikke hva slags.

Annonse

Vi har hatt sånne selv og fikk aldri øye på dem, selv om vi endevente vedstabelen, men det hørtes godt.

Husker vi snakket med en snekker og han bekreftet at det var en eller annen type biller, men jeg husker ikke hva slags.

Hehe...

Et hus vi leide i syden engang hadde en trestol som det knasket i. Det hørtes godt en kveld jeg satt oppe o leste etter at alle andre hadde gått og lagt seg, og det var helt stille i huset. Temmelig ekkelt.

De trodde det hadde tørna for meg da jeg fortalte det neste morgen, men i løpet av ferien hadde alle sammen hørt knaskinga...

Biller. Jeg har også hørt det.

Sjefen på butikken trodde ikke sine egne øyne da jeg løfta på julenekene han hadde stablet utafor. Det for mus i alle retninger, sikkert 10-12 stykker, pluss et antall museunger. Ekspeditrusa skvatt en meter i været, og løp like fort som musene. Julenek er en klar invitasjon. Til og med oppe i treet sitter det mus i nekene.

Annonse

Sånne hadde vi også en gang, det knasket livlig i vedstabelen på stua. Ekkelt var det. Jeg husker bare at vi tømte hele stabelen og støvsugde godt, men om vi hadde ut veden, brente på spreng eller om vi bare lot den ligge husker jeg ikke.

Hør med en snekker, de vet kanskje?

Har du mus på vedstabelen trenger du ikke være lei deg! De er der for å ønske deg en GOOOOOD JUL!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...