Gå til innhold

Når de andre mesker seg med julelunsj..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter jeg her, i sentralbordet og tar i mot klager fra kundene, fordi de ansatte ikke er å få tak i, fordi de spsier julelunch..

*sukk*

Kunne tenkt meg julelunch jeg og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar deg.. sitter alene i resepsjonen i dag jeg også. De andre har julefri. Men da kan vi DOL'e i fred!! ;-)

Skrevet

Du har min medfølelse!

takk ilene!

Håper virkelig kundene gir seg med å klage og tar juleferie nå.:D

Skrevet

Stakkar deg.. sitter alene i resepsjonen i dag jeg også. De andre har julefri. Men da kan vi DOL'e i fred!! ;-)

mij, det var jo en god idé, hehe :D

her skal det være hornorkester og taler, diverse diverse. Og jeg skal sitte midt i sirkuset og svare på telefonen fra sinte kunder. hehe

Gjest *sparkle*
Skrevet

mij, det var jo en god idé, hehe :D

her skal det være hornorkester og taler, diverse diverse. Og jeg skal sitte midt i sirkuset og svare på telefonen fra sinte kunder. hehe

Du kan jo late som du ikke hører hva de sier i telefonen i alt det spetakkelet???:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvorfor er du ikke med på julelunsjen?

Og hvorfor tar du kjeftinga til kundene personlig?

Kjeft fra kunder må du bare stålsette deg i mot.

Det har jo ingenting med deg å gjøre uansett.

Skrevet

Jeg sitter alene på jobb, så jeg føler med deg. Hit er det ikke engang noen som ringer...

ikke fast nick
Skrevet

Du har krav på lunsjpause du også. Med mindre det er du som er vikar på sentralbordet i lunsjpausen, skal vel du også kunne ta deg lunsj sammen med de andre?

Du må huske på at selv om kundene kjefter på deg, så er det ikke deg de egentlig kjefter på. Det er firmaet du jobber for de er forbanna på. Men ettersom det er du som er firmaets stemme og ansikt utad, så er det dessverre deg kjeftingen går ut over i første omgang.

Jeg vet akkurat hvordan det er, for jeg har jobbet på sentralbord før. Vet det er lett å si at man bare skal tenke at "kunden må ha stått opp med det gærne beinet først idag". Men det er faktisk det du må tenke, og ikke ta inn over deg det som sies.

Håper du får en ålreit jul og kan få det hele på avstand i noen dager.

Skrevet

Sånn er det på mange områder i arbeidslivet, man kan ikke "stenge butikken" helt under julelunsjen for de ansatte.

Men da bør man passe på at de som må jobbe i år, får være med neste år. Hvis de fortsatt er der.

Skrevet

Du kan jo late som du ikke hører hva de sier i telefonen i alt det spetakkelet???:)

kan du ikke bare spille inn en beskjed på en opptaker, så når de ringer så bare slår du på den?

Så kan du Dole i fred..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...