Gjest terror Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Sitter jeg her, i sentralbordet og tar i mot klager fra kundene, fordi de ansatte ikke er å få tak i, fordi de spsier julelunch.. *sukk* Kunne tenkt meg julelunch jeg og.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Stakkar deg.. sitter alene i resepsjonen i dag jeg også. De andre har julefri. Men da kan vi DOL'e i fred!! ;-) 0 Siter
Gjest terror Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Du har min medfølelse! takk ilene! Håper virkelig kundene gir seg med å klage og tar juleferie nå. 0 Siter
Gjest terror Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Stakkar deg.. sitter alene i resepsjonen i dag jeg også. De andre har julefri. Men da kan vi DOL'e i fred!! ;-) mij, det var jo en god idé, hehe her skal det være hornorkester og taler, diverse diverse. Og jeg skal sitte midt i sirkuset og svare på telefonen fra sinte kunder. hehe 0 Siter
Gjest *sparkle* Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 mij, det var jo en god idé, hehe her skal det være hornorkester og taler, diverse diverse. Og jeg skal sitte midt i sirkuset og svare på telefonen fra sinte kunder. hehe Du kan jo late som du ikke hører hva de sier i telefonen i alt det spetakkelet??? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hvorfor er du ikke med på julelunsjen? Og hvorfor tar du kjeftinga til kundene personlig? Kjeft fra kunder må du bare stålsette deg i mot. Det har jo ingenting med deg å gjøre uansett. 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg sitter alene på jobb, så jeg føler med deg. Hit er det ikke engang noen som ringer... 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Du har krav på lunsjpause du også. Med mindre det er du som er vikar på sentralbordet i lunsjpausen, skal vel du også kunne ta deg lunsj sammen med de andre? Du må huske på at selv om kundene kjefter på deg, så er det ikke deg de egentlig kjefter på. Det er firmaet du jobber for de er forbanna på. Men ettersom det er du som er firmaets stemme og ansikt utad, så er det dessverre deg kjeftingen går ut over i første omgang. Jeg vet akkurat hvordan det er, for jeg har jobbet på sentralbord før. Vet det er lett å si at man bare skal tenke at "kunden må ha stått opp med det gærne beinet først idag". Men det er faktisk det du må tenke, og ikke ta inn over deg det som sies. Håper du får en ålreit jul og kan få det hele på avstand i noen dager. 0 Siter
Babette Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Sånn er det på mange områder i arbeidslivet, man kan ikke "stenge butikken" helt under julelunsjen for de ansatte. Men da bør man passe på at de som må jobbe i år, får være med neste år. Hvis de fortsatt er der. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Du kan jo late som du ikke hører hva de sier i telefonen i alt det spetakkelet??? kan du ikke bare spille inn en beskjed på en opptaker, så når de ringer så bare slår du på den? Så kan du Dole i fred.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.