Gå til innhold

Når de andre mesker seg med julelunsj..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkar deg.. sitter alene i resepsjonen i dag jeg også. De andre har julefri. Men da kan vi DOL'e i fred!! ;-)

mij, det var jo en god idé, hehe :D

her skal det være hornorkester og taler, diverse diverse. Og jeg skal sitte midt i sirkuset og svare på telefonen fra sinte kunder. hehe

Gjest *sparkle*

mij, det var jo en god idé, hehe :D

her skal det være hornorkester og taler, diverse diverse. Og jeg skal sitte midt i sirkuset og svare på telefonen fra sinte kunder. hehe

Du kan jo late som du ikke hører hva de sier i telefonen i alt det spetakkelet???:)

Annonse

ikke fast nick

Du har krav på lunsjpause du også. Med mindre det er du som er vikar på sentralbordet i lunsjpausen, skal vel du også kunne ta deg lunsj sammen med de andre?

Du må huske på at selv om kundene kjefter på deg, så er det ikke deg de egentlig kjefter på. Det er firmaet du jobber for de er forbanna på. Men ettersom det er du som er firmaets stemme og ansikt utad, så er det dessverre deg kjeftingen går ut over i første omgang.

Jeg vet akkurat hvordan det er, for jeg har jobbet på sentralbord før. Vet det er lett å si at man bare skal tenke at "kunden må ha stått opp med det gærne beinet først idag". Men det er faktisk det du må tenke, og ikke ta inn over deg det som sies.

Håper du får en ålreit jul og kan få det hele på avstand i noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...