Gå til innhold

Mamma har invitert ex'en på julaften!

Anbefalte innlegg

Jeg er separert og uten å spørre meg først har min mor invitert min fraseparerte mann på julaften. Han har ikke famile her og vi har ikke barn sammen, og jeg skjønner jo at hun bare har gjort det for å være god mot han, men føler samtidig dette er et overtramp og fullstendig manglende respekt for meg.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211447-mamma-har-invitert-exen-p%C3%A5-julaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg så hadde jeg funnet meg en annen plass å feire julaften.

Makan til respektløs mor da. Hva er det hun tror, at hun skal føre dere sammen igjen?

Fikk høre fra ex'en min at hun hadde invitert han, og han lurte på hva jeg synes... Greide ikke si at jeg ikke vil han skal komme, og sa han fikk gjøre som han følte var riktig. Men nå kommer han da, så kan ikke si jeg gleder meg til morgendagen.. Blir nok en litt påtatt og anstrengt oppførsel fra min side iallefall. Pluss at moren min og jeg fortsatt ikke har en god tone etter dette... Nei, uff, skulle gjerne stått over morgendagen.

Da hadde jeg blitt fly forbanna! Og det hadde vært meget fristende å si at du har avtalt med en venninne at du skal være hos henne på julaften...

ja, hun kunne jo faktisk risikert at jeg ønsket de en fin kveld, og gjorde noe annet!

Men hun kjenner meg vel for godt...

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Fikk høre fra ex'en min at hun hadde invitert han, og han lurte på hva jeg synes... Greide ikke si at jeg ikke vil han skal komme, og sa han fikk gjøre som han følte var riktig. Men nå kommer han da, så kan ikke si jeg gleder meg til morgendagen.. Blir nok en litt påtatt og anstrengt oppførsel fra min side iallefall. Pluss at moren min og jeg fortsatt ikke har en god tone etter dette... Nei, uff, skulle gjerne stått over morgendagen.

Det er tydelig at ex'en din har mer empati enn moren din siden han spurte deg hva du syns.

Bare synd at du ikke klarte å si til ham hva du virkelig føler.

Det blir nok en litt anstrengt dag for dere alle sammen.

Kan du ikke ta en telefon til exen nå? Si at du beklager, men at du har tenkt mer på saken og kjenner at det blir feil for deg å feire jul sammen med han.

Da lærer nok moren din også at hun må ta hensyn til deg neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...