Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Nå er koffertene pakket, bilen smekkfull i pakker og dill dall, unge og hund sitter klar, og vi reiser hjem til mamma om en times tid. Gleder meg som en unge jeg, få mamma`s julemiddag, skal bare kose meg. Håper dere alle sammen får en fin jul, og så må dere ikke stresse for mye *løfter pekefingeren* Selv har jeg allerede fått den julegaven jeg ønsket meg aller mest ) Jeg har endelig fått innvilget en operasjon som vil gi meg mye av livet tilbake! Bedre gave kunne jeg ikke drømt om. Så GOD JUL alle sammen! 0 Siter
flisa Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Takk det samme! :-) Jeg skal også til mamma i morgen - men hun jobber, så pappa og jeg skal lage maten. :-) KOS DEG! og gratulerer med operasjonen som kommer. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Så flott at du får den operasjonen! Ønsker deg en god jul:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Takk det samme! :-) Jeg skal også til mamma i morgen - men hun jobber, så pappa og jeg skal lage maten. :-) KOS DEG! og gratulerer med operasjonen som kommer. Takk! Så koselig for mammaen din og komme hjem til ferdig mat. Kom i julestemning jeg nå, snøen laver ned ute stua er julepynta og ryddig (for en gangs skyld), til og med kjøkkenet er ryddet ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Så flott at du får den operasjonen! Ønsker deg en god jul:) God jul til deg også! Har ventet lenge på den operasjonen, men nå er ventetiden over. Bare se, pluselig står jeg hos dere og vil være med på blondine-treff ;-) Ingenting som stopper meg når jeg er kommet på beina igjen nå, he he. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul til deg også! Har ventet lenge på den operasjonen, men nå er ventetiden over. Bare se, pluselig står jeg hos dere og vil være med på blondine-treff ;-) Ingenting som stopper meg når jeg er kommet på beina igjen nå, he he. Høres flott ut! Det er nok en lettelse og ha fått tid. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul! :-) Og lykke til med operasjonene! 0 Siter
keinstein Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 "Nå er koffertene pakket, bilen smekkfull i pakker og dill dall, unge og hund sitter klar, og vi reiser hjem til mamma om en times tid." En typisk julesituasjon :-) God jul! 0 Siter
Soria Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul til deg også, og lykke til med operasjonen 0 Siter
Gjest God jul! Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul til deg og dine også! Jeg har også fått innvilget en sånn operasjon!! Jeg fikk den i "bursdagsgave". 0 Siter
Velouria Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul til deg og resten av flokken her inne. Ikke stress for mye i julen, pust i firkant og la det stå til 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul og lykke til med operasjonen! Ellers er jeg helt uenig med Velouria, og anbefaler deg i stedet å gå for å puste i triangel. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God Jul!! Nå er jeg så trøtt i beina at det må være veldig nære julaften. Kvae på fingrene (lagd ferdig julekransen til ytterdøra). Vått hår (vasket det). Stua full av kartonger med gammel julepynt. Spurvene har oppdaget neket jeg skal henge opp med rød sløyfe i morgen, de sniker seg inn på hverandaen og dukker innunder avisene som er lagt over - og overser elegant maten de pleier å få og som henger i rør og ligger på brett rett ved siden av. God jul til alle Dolere! (Jeg har forøvrig lært å puste i spiral, en slags möbiusring) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Nå er jeg så trøtt i beina at det må være veldig nære julaften. Kvae på fingrene (lagd ferdig julekransen til ytterdøra). Vått hår (vasket det). Stua full av kartonger med gammel julepynt. Spurvene har oppdaget neket jeg skal henge opp med rød sløyfe i morgen, de sniker seg inn på hverandaen og dukker innunder avisene som er lagt over - og overser elegant maten de pleier å få og som henger i rør og ligger på brett rett ved siden av. God jul til alle Dolere! (Jeg har forøvrig lært å puste i spiral, en slags möbiusring) Jeg har ikke vært her på et par dager, og begynner å lure på om det er en eller annen pustediskusjon jeg har gått glipp av? For nå var det mye frisk pust her. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Nå er jeg så trøtt i beina at det må være veldig nære julaften. Kvae på fingrene (lagd ferdig julekransen til ytterdøra). Vått hår (vasket det). Stua full av kartonger med gammel julepynt. Spurvene har oppdaget neket jeg skal henge opp med rød sløyfe i morgen, de sniker seg inn på hverandaen og dukker innunder avisene som er lagt over - og overser elegant maten de pleier å få og som henger i rør og ligger på brett rett ved siden av. God jul til alle Dolere! (Jeg har forøvrig lært å puste i spiral, en slags möbiusring) "de sniker seg inn på hverandaen og dukker innunder avisene som er lagt over" Det er museår i år, så det er sikkert flere gjester der :-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul til deg Shira12 Har litt trøbbel med mailen og har ikke fått lest mailen din gratulerer med operasjonen, håper du kommer deg fort. Så får du nyte julen mange klemmer fra 0 Siter
amber sun Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul, og lykke til med operasjonen, Shira12! :-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul og lykke til med operasjonen! Kjør forsiktig og kos dere i jula. *S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 God jul og lykke til med operasjonen!! Det ordner seg for snille piker vettu 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.