Gå til innhold

En annerledes julehistorie

Anbefalte innlegg

Jeg er klar over den Ahus-saken, men det endrer ingen ting ved dette.

Jeg har 4-5 minst like rørende historier, et par av dem svært brutale og svært opprørende.

Noen historier bør ikke fortelles på et forum. På et forum får du folkas mening, og DOL er ikke like skånsom bestandig. Hvis noen kommenterte disse historiene på en bestemt måte, ville jeg bli svært opprørt, derfor legger jeg dem ikke ut.

Fortsetter under...

Jeg har 4-5 minst like rørende historier, et par av dem svært brutale og svært opprørende.

Noen historier bør ikke fortelles på et forum. På et forum får du folkas mening, og DOL er ikke like skånsom bestandig. Hvis noen kommenterte disse historiene på en bestemt måte, ville jeg bli svært opprørt, derfor legger jeg dem ikke ut.

Siden du er så bevisst på nettopp dette, forundrer det meg dessto mere at vinklingen ble slik den ble.

Siden du er så bevisst på nettopp dette, forundrer det meg dessto mere at vinklingen ble slik den ble.

Jeg gikk ut fra at du ville ha en disputt. Hvis ikke, så beklager jeg kanskje... men gjort er gjort. Dette er et forum, og her kan hva som helst skje. Det vet jeg av bitter erfaring.

Litt underlig å se enkelte som griner over skjebner i såpeserier og i Se og Hør, og så har de det verre sjøl.

Vet ikke om du gjør det :-)

Ikke verre enn damene i såpeserier. Bedre. Men syns npk at det er pinlig og bortkasta at jeg er så lettgrått på andres vegne og så dårlig til å grine på egne.

Det er høye piggtrådsperringer, og ikke naturlig glede som gjør det.

:o

Ikke verre enn damene i såpeserier. Bedre. Men syns npk at det er pinlig og bortkasta at jeg er så lettgrått på andres vegne og så dårlig til å grine på egne.

Det siste forsto jeg ikke.

? :-)

Det siste triste trynet jeg så, hadde blitt sååå skuffa over at andre ikke tar hensyn og har empati. Da har jeg rådet til henne: ikke utlever deg hvis du ikke vil at andre skal skuffe deg. Ikke krev noe av dem som de kanskje ikke holder, og hvis du ikke tåler at det går skeis.

Det blir som å sette seg på en motorsykkel uten hjelm.

En kollega ble svært opprørt over å se et opptak på DVD, og jeg spør: hvorfor ser du på det da? Du visste jo hva det innholdt, og at du blir trist av det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...