Gjest Ikke så kjøkkenvant Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Nå er ribba ferdig stekt, tok dne ut av ovnen nå. For å få minstmulig stekelukt i kjøkkenent, lukket jeg opp vinduet på vidt gap og satte ribba på benken foran der. Kom til å lure på om den sprø svoren kanskje ikke tåler hurtig nedkjøling. Noen som vet? Så skal jeg lage risgrøt til fire personer. Det skal være nok igjen til å lage riskrem til dessert til seks personer. Noen som kan gi meg et hint om hvor mye melk jeg må lage av. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Har ikke helt svar på spørsmålene dine, men lukket opp vindu for å få minst mulig deilig ribbelukt på kjøkkenet. Det lukter jo himmelsk . Når det gjelder melk til risgrøt så kommer det helt an på hvilken grøt du lager. Les bakpå pakken, men oppskriften til 4 er alt for liten, jeg bruker omtrent dobbelt og så må du jo plusse på til riskremen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.