Gå til innhold

Ribbe og riskrem - spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke så kjøkkenvant
Skrevet

Nå er ribba ferdig stekt, tok dne ut av ovnen nå. For å få minstmulig stekelukt i kjøkkenent, lukket jeg opp vinduet på vidt gap og satte ribba på benken foran der. Kom til å lure på om den sprø svoren kanskje ikke tåler hurtig nedkjøling. Noen som vet?

Så skal jeg lage risgrøt til fire personer. Det skal være nok igjen til å lage riskrem til dessert til seks personer. Noen som kan gi meg et hint om hvor mye melk jeg må lage av.

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke helt svar på spørsmålene dine, men lukket opp vindu for å få minst mulig deilig ribbelukt på kjøkkenet. Det lukter jo himmelsk :).

Når det gjelder melk til risgrøt så kommer det helt an på hvilken grøt du lager. Les bakpå pakken, men oppskriften til 4 er alt for liten, jeg bruker omtrent dobbelt og så må du jo plusse på til riskremen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...