Gå til innhold

Apropos Månetoppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...teit egentlig - barna spilles av voksne og en gutt spilles av en voksen dame- sånt er forbasak irriterende.

Jeg husker hvor jeg led over hun halvvoksne Stine som spilte småjente i Skomakergata....makan til geit.

Fortsetter under...

Skrevet

Egentlig helt enig. Håper den neste serien kan bli spilt av barn der det skal være barn :)

Skrevet

Stine orker jeg ikke tenke på engang *grøss*.

Jeg er forsåvidt enig med deg i at de kunne ha castet noen barn istedet, men ungene bryr seg ikke om det, ikke de her i huset iallefall, så da er det greit. Og storyen og moralen bak er jo kjempebra.

God jul til dere i Fliseheimen!

Skrevet

Egentlig helt enig. Håper den neste serien kan bli spilt av barn der det skal være barn :)

Jeg hadde kunnet godtatt det om det var sånn at "barna" er hundre år -men de SNAKKER jo som barn......*GRØSS*

Skrevet

Helt enig - det er en av grunnene til at jeg sliter litt med å se på den serien.

Skrevet

Enig!

Jaggu er jeg glad for at 6åringen her i huset ikke gidder å se på Månetoppen engang. Hun syns det er kjedelig.

Annonse

Skrevet

Hvilken gutt er det som spilles av en voksen dame?

Skrevet

Hvilken gutt er det som spilles av en voksen dame?

Nissungen :)

Skrevet

Nissungen :)

Jeg tror ikke Nisseungen noen gang har vært kjønnsbestemt, verken i Amalies Jul eller i Månetoppen.

Skrevet

Jeg tror ikke Nisseungen noen gang har vært kjønnsbestemt, verken i Amalies Jul eller i Månetoppen.

jo - selvsagt skal det være en gutt.

Skrevet

jo - selvsagt skal det være en gutt.

Hvem er nissungen???

Er det ikke jentungen og guttungen??

Skrevet

Hvem er nissungen???

Er det ikke jentungen og guttungen??

nei - nissungen er Pia Borgli - hun med langlue -hun som var hovedpersonen i Amalies jul.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...