Gjest plutselig nisse Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Noen som vet hvor man kan få kjøpt julenisseskjegg, evt. maske? Må være langs e6 fra gardermoen til bærum, evt. i oslo eller bærum... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Vet ikke, men anbefaler skjegg. Ta også litt sminke - hvit - på øyenbryn og vipper slik at du ikke blir så gjenkjennelig, samt litt roser i kinnene osv. Mye finere enn maske. Gjorde slikt et år her og klarte å være lenge hos tre tantebarn uten at de fikk minste mistanke til at det var meg. Happy hunting 0 Siter
Gjest plutselig nisse Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Vet ikke, men anbefaler skjegg. Ta også litt sminke - hvit - på øyenbryn og vipper slik at du ikke blir så gjenkjennelig, samt litt roser i kinnene osv. Mye finere enn maske. Gjorde slikt et år her og klarte å være lenge hos tre tantebarn uten at de fikk minste mistanke til at det var meg. Happy hunting Nå er det ingen som skal lures her da, men vi har noen som skal feire norsk jul for første gang, og må prøve å gjøre den så "tradisjonell" som mulig, med alskens tradisjoner fra vi var barn =) God jul! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Nå er det ingen som skal lures her da, men vi har noen som skal feire norsk jul for første gang, og må prøve å gjøre den så "tradisjonell" som mulig, med alskens tradisjoner fra vi var barn =) God jul! Okey *ler* Men jeg holder en knapp på skjegg og sminke alikavel jeg da Ha en riktig så fredelig og god jul selv, kos dere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.