Gjest god jul!! Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har kjøpt frossen tynnribbe i år fordi det ble så mye billigere. Hva har dere andre gjort? Er det virkelig så mye bedre med ferskt enn frossent da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har kjøpt frossen, den var ferdig for en time siden og jeg har tatt en smaksprøve. Den smakte helt utmerket ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg kjøpte også frossen, men ende opp med å kjøpe en dyrere frossen i ferskvaredisken fordi den som lå i frysedisken fra Slakteren ikke så så fin ut og så var den så fet. Er ferdig med å steke ribben og den ser veldig bra ut, men noe ribbefett ved siden av det ble det ikke, til det var den for mager. 0 Siter
Psyk. Stud. Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg har kjøpt frossen, den var ferdig for en time siden og jeg har tatt en smaksprøve. Den smakte helt utmerket ;o) Vår er satt inn kl 15 og taes ut kl 19. Tror den blir deilig! Så har vi pølser og medisterkaker til, poteter og sjysaus og en brunsaus! Nam? 0 Siter
Psyk. Stud. Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg har kjøpt frossen, den var ferdig for en time siden og jeg har tatt en smaksprøve. Den smakte helt utmerket ;o) Vår er satt inn kl 15 og taes ut kl 19. Tror den blir deilig! Så har vi pølser og medisterkaker til, poteter og sjysaus og en brunsaus! Nam? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Vår er satt inn kl 15 og taes ut kl 19. Tror den blir deilig! Så har vi pølser og medisterkaker til, poteter og sjysaus og en brunsaus! Nam? Høres ut som mitt opplegg det der ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.