Gå til innhold

Fersk eller frossen ribbe?

Anbefalte innlegg

Gjest god jul!!
Skrevet

Jeg har kjøpt frossen tynnribbe i år fordi det ble så mye billigere. Hva har dere andre gjort? Er det virkelig så mye bedre med ferskt enn frossent da?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har kjøpt frossen, den var ferdig for en time siden og jeg har tatt en smaksprøve. Den smakte helt utmerket ;o)

Skrevet

Jeg kjøpte også frossen, men ende opp med å kjøpe en dyrere frossen i ferskvaredisken fordi den som lå i frysedisken fra Slakteren ikke så så fin ut og så var den så fet.

Er ferdig med å steke ribben og den ser veldig bra ut, men noe ribbefett ved siden av det ble det ikke, til det var den for mager.

Skrevet

Jeg har kjøpt frossen, den var ferdig for en time siden og jeg har tatt en smaksprøve. Den smakte helt utmerket ;o)

Vår er satt inn kl 15 og taes ut kl 19. Tror den blir deilig! Så har vi pølser og medisterkaker til, poteter og sjysaus og en brunsaus! :D Nam?

Skrevet

Vår er satt inn kl 15 og taes ut kl 19. Tror den blir deilig! Så har vi pølser og medisterkaker til, poteter og sjysaus og en brunsaus! :D Nam?

Skrevet

Høres ut som mitt opplegg det der :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...