Gå til innhold

Fikk gave fra noen vi ikke har sendt til

Anbefalte innlegg

Gjest stresser litt

Vi fikk en gave fra utlandet, og vi har ikke pleid å gi til de. Hva gjør jeg nå....? Skal jeg sende en fin cd fra play.com? Da kan jeg endre delivery adr. så de får den (men da ser de også pris, men..). Eller skal jeg ikke gi noe? De er i familie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211473-fikk-gave-fra-noen-vi-ikke-har-sendt-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre dere alltid har pleid å gi hverandre gaver og du glemte det akkurat i år, synes jeg ikke det er noe problem at dere får uten å gi.

Gled deg over gaven, og send et hyggelig takkekort eller et blomsterkort etter jul i stedet.

Gjest stresser litt

Hvis dere ikke har avtalt noe så trenger du da ikke å sende en gave tilbake. Det er ikke sikkert at de tenkte slikt heller

Men du kan sende et kort med takk for gaven. kanskje?

Jeg poster et julekort i dag (det hadde jeg glemt), og så sender jeg kort etter jul.

Gjest stresser litt

Med mindre dere alltid har pleid å gi hverandre gaver og du glemte det akkurat i år, synes jeg ikke det er noe problem at dere får uten å gi.

Gled deg over gaven, og send et hyggelig takkekort eller et blomsterkort etter jul i stedet.

Vi har ikke gitt gave før.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...