Gå til innhold

Rolig Lillejulaften

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det gjør nok det..:-) Selv har jeg fortsatt metervis med ting å gjøre, men håper hvertfall jeg blir ferdig i natt engang!

Jeg skulle egentlig ha noen på middag i kveld OG frokost i morgen, men middagen er av,heldigvis! Bare ekssambo som stikker innom, og vi slkal bare ha oss en øl, og noe enkelt til grevinnen..:-)

Også lurer jeg fælt på om jeg gidder å vaske inni klesskapet..Jeg har tatty ALLE andre skap, og kleskapet vasket jewg forøvrig i september så det er jo ikke skittent. Hm.

:-)

Jeg har bare måttet glemme alle forsett om vasking og støvtørring.

Det får jeg ta etter jul, når julepynten fjernes.

Så bra at du og exen har så godt forhold :-)

Når begynner hobmesteren forresten?

Fortsetter under...

laguna1365380434

Jeg har bare måttet glemme alle forsett om vasking og støvtørring.

Det får jeg ta etter jul, når julepynten fjernes.

Så bra at du og exen har så godt forhold :-)

Når begynner hobmesteren forresten?

Det vet jeg ikke, men tror rundt ti halvelleveish?

Gjest Ulvinnen Lurulf

Huff da, stakkars deg...

Svigerinna mi ringte isted og fortalte at hun hadde fått både spysjuka og diare idag. Glad det ikke er meg :-(

Jeg krysser fingre og tær for at du sover av deg det verste i natt!!

"Jeg krysser fingre og tær for at du sover av deg det verste i natt!!"

Takk skal du ha. Enda godt at jeg ikke er så dårlig som svigerinnen din i det minste!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...