Gå til innhold

islandsk d med stek over på tastaturet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest skriver mail

Hold ned alt-tasten vil venstre fro tastaturet og skriv sifrene 208 med høyre hånd, men du må bruke det lille talltastaturet og num-lock må være på.

ð

Dette er en bærbar så det er ingen tall til høyre på tastaturet. Jeg får prøve litt videre.

Dette er en bærbar så det er ingen tall til høyre på tastaturet. Jeg får prøve litt videre.

På min bærbare har jeg "talltastatur" i form av tall på noen av bokstav-tastene. Tallene står med blå skrift. For å skrive tall med disse tastene, så må jeg holde nede den tasten som det står Fn på, også med blå skrift.

Kanskje det er noe lignende på din?

Gjest skriver mail

På min bærbare har jeg "talltastatur" i form av tall på noen av bokstav-tastene. Tallene står med blå skrift. For å skrive tall med disse tastene, så må jeg holde nede den tasten som det står Fn på, også med blå skrift.

Da fikk jeg det til! Takk til deg og lillemus!

prøvde på det samme, men ikke en shit skjedde her

man skal altså trykke ned FN og så de tallene som står oppå bokstavene?

hm...

Annonse

FN og Alt + 208 og så skulle dette mystiske tegnet dukke opp?

skjer ingenting her

Hos meg er de talltastene det er snakk om på samme taster som bl.a. JKLMUIOP-tastene

Men jeg tror også du må ha med en null før det tallet, så Fn+Alt+0208 fx, da får jeg Ð :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...