Gjest en nissefrue Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg ville hatt mannen hjemme i kveld, mens han vil på pub. Mine planer er: rydding, finne fram klær til i morgen, se en film i kveld. Sammen. Går han ut blir det meg som må ordne alt i morgen også, og vi skal noe om dagen. Om han drikker i kveld så er han ikke i form i morgen, og det orker jeg ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg er så glad for at jeg bor alene... Jeg synes han skulle være hjemme i kveld, men hva hjelper det vel hva jeg synes? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hadde jeg hatt en sånn mann, så hadde jeg kasta han på hue & rævva ut! Så enkelt! 0 Siter
keinstein Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hils han fra meg og si at det får han la være, heller snill gutt å hjelpe til si. Ingen orntli mann gjør slikt si. 0 Siter
Soria Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg synes det er dårlig gjort av ham å gå ut og overlate alt til deg 0 Siter
Gjest en nissefrue Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg synes det er dårlig gjort av ham å gå ut og overlate alt til deg Nå er han sur etter litt krangel, og han mener at han ikke får lov til noen ting. Vi har barn, og jeg må få lov til å synes det er stusselig å være alene i kveld. Han synes visst at jeg er for "voksen" og "hellig". Nå har jeg litt lyst til å ikke bry meg, men skal han gjøre sitt hele tiden orker jeg ikke mer. 0 Siter
Dory Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg ville blitt lei meg... Å overlate alt til deg er barnlig. Han er en voksen mann med barn, og bør ta ansvar... Mener jeg... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Det hadde jeg ikke finni meg i, like lite som jeg hadde funnet på å dra ut lille julaften selv. Han burde vært hjemme i kveld og imorgen. Om han velger å dra på pub med kompiser en dag i romjulen så hadde det selvfølgelig vært helt greit. Det gjør jeg sammen med en venninne i romjulen hvert år selv. 0 Siter
Gjest en nissefrue Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Det hadde jeg ikke finni meg i, like lite som jeg hadde funnet på å dra ut lille julaften selv. Han burde vært hjemme i kveld og imorgen. Om han velger å dra på pub med kompiser en dag i romjulen så hadde det selvfølgelig vært helt greit. Det gjør jeg sammen med en venninne i romjulen hvert år selv. Jeg er så lei meg, men han mener "alle" går ut i kveld. Jeg tror han begynner å bli lei meg, og at han synes jeg er for kjedelig. Men vi har barn også! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg er så lei meg, men han mener "alle" går ut i kveld. Jeg tror han begynner å bli lei meg, og at han synes jeg er for kjedelig. Men vi har barn også! Når man har barn tar man hensyn til dem, ikke bare seg selv. Om han begynner å bli lei deg det kan ingen av oss vite kun utifra at han mener han MÅ gå ut i dag. 0 Siter
Dory Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg er så lei meg, men han mener "alle" går ut i kveld. Jeg tror han begynner å bli lei meg, og at han synes jeg er for kjedelig. Men vi har barn også! Husk, det er han som har "ett problem". Alle andre går ikke ut i kveld. Kanskje de som er rundt 18 år, men ellers trodde jeg dette var en rolig familiedag... Jeg er 26, men kunne IKKE tenke meg å gå ut i kveld. Jeg har ikke barn, men lille julaften er familiedag synes jeg... Har han bestemt seg for å gå ut eller? 0 Siter
Gjest en nissefrue Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Husk, det er han som har "ett problem". Alle andre går ikke ut i kveld. Kanskje de som er rundt 18 år, men ellers trodde jeg dette var en rolig familiedag... Jeg er 26, men kunne IKKE tenke meg å gå ut i kveld. Jeg har ikke barn, men lille julaften er familiedag synes jeg... Har han bestemt seg for å gå ut eller? Han gjør visst det. Og jeg sa at jeg ikke ville ha ham hjemme.... (han er dritsur) Jeg skal nå kose meg hjemme, men jeg er veldig lei meg p.g.a. at han absolutt skal ut. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hadde det vært min mann hadde jeg kastet resten av hans pikk pakk etter når han hadde dratt på puben. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Uff.. så trist! Håper det ordner seg for dere. For deg og barnas skyld.. Skjønner ikke hva han skal gjøre ute idag.. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Uff, for en trist start på julen. Jeg ser lenger nede i tråden at dere har kranglet også. Håper dere finner ut av det før det blir for fastlås. Julen er en familiehøytid hvor man skal kose seg sammen, ikke prioritere pub-venner. *Sender varme tanker* 0 Siter
keinstein Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Uff, for en trist start på julen. Jeg ser lenger nede i tråden at dere har kranglet også. Håper dere finner ut av det før det blir for fastlås. Julen er en familiehøytid hvor man skal kose seg sammen, ikke prioritere pub-venner. *Sender varme tanker* Hva med de som bare har pub-venner, og ingen familie? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hva med de som bare har pub-venner, og ingen familie? De som bare har pubvenner får ta seg av hverandre, ikke forvente at familiefedre skal komme og prioritere dem! 0 Siter
Gjest en nissefrue Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Uff, for en trist start på julen. Jeg ser lenger nede i tråden at dere har kranglet også. Håper dere finner ut av det før det blir for fastlås. Julen er en familiehøytid hvor man skal kose seg sammen, ikke prioritere pub-venner. *Sender varme tanker* Takk for det. :-)Nå snakker han ikke til meg og svarer surt om jeg spør om noe. Skal si han oppfører seg barnslig! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Takk for det. :-)Nå snakker han ikke til meg og svarer surt om jeg spør om noe. Skal si han oppfører seg barnslig! En lite trivelig situasjon! Men lar han være å gå på puben likevel? 0 Siter
Gjest lobisz Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Er du gift med en superbarnslig halvalkis? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.