Gjest ikke lyst på julemat Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Har vært småkvalm i 3 mnd.er ikke gravid for mensen kommer regelmessig.Ca hver 4 uke har jeg hatt et par dager med oppkast.Er bra i noen uker og småkvalm i noen uker .Hva kan det være.? Noe alvorlig? 0 Siter
Gjest pms-guri Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 hm kan det være tiden rundt eggløsning som gjør deg uvel. Kom til å tenke på det da jeg selv alltid følte meg kvalm med fire ukers mellomrom. Løsningen for meg var å starte på p-piller hjelper det for deg å ta ingefærtabletter? 0 Siter
Gjest ikke lyst på julemat Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 hm kan det være tiden rundt eggløsning som gjør deg uvel. Kom til å tenke på det da jeg selv alltid følte meg kvalm med fire ukers mellomrom. Løsningen for meg var å starte på p-piller hjelper det for deg å ta ingefærtabletter? Kansje det.Hjelper å drikke ingefærøl.Vi prøver å bli gravide så p piller er ikke noe vits 0 Siter
Gjest pms-guri Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Kansje det.Hjelper å drikke ingefærøl.Vi prøver å bli gravide så p piller er ikke noe vits ingefærøl har jeg ikke noen erfaring med, men har tatt ingefærtabletter som jeg kjøper på helsekost. håper du blir gravid snart da:) 0 Siter
Gjest ikke lyst på julemat Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 ingefærøl har jeg ikke noen erfaring med, men har tatt ingefærtabletter som jeg kjøper på helsekost. håper du blir gravid snart da:) Takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.