Gå til innhold

typen ute på byen i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke være meg i kveld

Her sitter jeg å griner. Typen har dratt ut på byen, og jeg sitter her alene, med et rotete og uvaska hus. Han lovte å hjelpe meg, men fikk ikke tid plutselig. Og bordet som han skulle montere kan jo gjøres i morgen, mente han.

Er bare så utrolig lei meg. Dette er vår første jul sammen, og jeg vet han ikke har pleid å gjort noe juleforberedelser tidligere, så jeg visste at all pynting og matlaging blir mitt bord, men han lovte å hjelpe til med ryddinga og vaskinga. Faen, for en jæ.. start dette blir på jula.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211503-typen-ute-p%C3%A5-byen-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, skjønner at du blir lei deg... Ikke bry deg om det er litt rotete og ikke skinnende rent i huset. Gjør det du gidder. Hør på god musikk eller se en film, ta deg et glass vin og slapp av!! Hvis han ikke har vært vant til juletradisjoner, kan det jo kanskje kreves litt tilvenning og mildt press :) Men ikke la dette ødelegge jula!!

Gjest vil ikke være meg i kveld

Huff, skjønner at du blir lei deg... Ikke bry deg om det er litt rotete og ikke skinnende rent i huset. Gjør det du gidder. Hør på god musikk eller se en film, ta deg et glass vin og slapp av!! Hvis han ikke har vært vant til juletradisjoner, kan det jo kanskje kreves litt tilvenning og mildt press :) Men ikke la dette ødelegge jula!!

takk men nå går vaskinga i et helv.. fart.. og ja, jeg planer og drikke vin og kose meg med pyntinga.. men nå blir det jo også langt på natt før det kan skje... huff... er bare på gråten hele tiden...

takk men nå går vaskinga i et helv.. fart.. og ja, jeg planer og drikke vin og kose meg med pyntinga.. men nå blir det jo også langt på natt før det kan skje... huff... er bare på gråten hele tiden...

skal dere ha besøk i morgen eller skal dere bort?

bare vask fort og gæli:) Ingen som tenker på hvor rent det er hos deg alikevel!

Men huff. Det skal da ikke være sånn. Sa du ifra at du ikke ville han skulle ut? Han burde respektert det i så fall. Hvis du ikke sa ifra, så er det litt din feil også da. Men ikke vær lei deg, det er HAN som går glipp av noe, ikke du ;) Tenk positivt, og kos deg med pyntinga, og IKKE sitt å vent på han i hele natt.

Beste ønsker fra

Annonse

Men huff. Det skal da ikke være sånn. Sa du ifra at du ikke ville han skulle ut? Han burde respektert det i så fall. Hvis du ikke sa ifra, så er det litt din feil også da. Men ikke vær lei deg, det er HAN som går glipp av noe, ikke du ;) Tenk positivt, og kos deg med pyntinga, og IKKE sitt å vent på han i hele natt.

Beste ønsker fra

Jeg visste at han skulle ut, og jeg hadde gleda meg til å pynte huset og overasske ham. Men vi hadde avtalt at han skulle hjelpe til med rydding og vasking, og jeg minte han på det nesten hver dag i minst to uker. Senest mandag lovte han at han skulle gjøre det, for han skjønte hvor mye jula faktisk betydde for meg. Det er derfor jeg er så ufattelig skuffet.

Vi har vært sammen i snart to år, og dette er første gangen jeg har virkelig blitt sint og skuffa av ham. Vi har vært gjennom mye på denne tiden, og han har ikke gjort noe som har skuffet meg så mye som i kveld.

Han sendte meg ei melding om at han elsket meg, så jeg vet han tenker på meg nå når han er ute på byen.

For min del har jeg fått klaget litt til min mor og jula er kommet til dette huset også. Freden har senket seg og jeg er i mye bedre humør nå. Og jeg skal la han forstå med klare ord at jeg ble veeldig skuffa av han i dag, og jeg vet han vil beklage seg når vi møtes igjen.

Han har ennå mye tabbekvote hos meg, men jeg vil ikke bli glad om det en gang skal gjenta seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...