Gjest midia Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hvor mange av juledagene pynter du deg i finstasen? evt hvilke dager? Her er vi i finstas julaften, 1 og 2 juledag,nyttårsaften og 1 nyttårsdag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg pynter meg de dagene jeg får besøk dvs i år kun på julaften. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Julaften når vi er på/har besøk. Den dagen i romjula hvor det er familieselskap. Og Nyttårsaften. De andre dagene vanlige klær. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Vi pynter oss julaften selvfølgelig. I år skal vi være hjemme alene uten besøk både 1. og 2.dag, og da pynter vi oss ikke. Vanlige hverdagsklær. Men ikke jobbegukse med klær og slikt da. De åra vi ber folk eller er i middag i romjula, pynter vi oss selvfølgelig. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Vi pynter oss julaften selvfølgelig. I år skal vi være hjemme alene uten besøk både 1. og 2.dag, og da pynter vi oss ikke. Vanlige hverdagsklær. Men ikke jobbegukse med klær og slikt da. De åra vi ber folk eller er i middag i romjula, pynter vi oss selvfølgelig. "jobbegukse" Artig ord!! hehe (Skjønte det var en trykkfeil altså 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Skal pynte meg litt i morgen, litt på søndag, joggebukse på mandag, vanlige klær resten av uka, pynte meg på nyttårsaften, men neppe på første nyttårsdag. 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Julaften, 2. juledag (familieselskap). Nyttårsaften er jeg på jobb... 1. juledag skal vi bare være hjemme, ingen besøk, så da blir det vanlige klær. Vi pleier ikke å ha på spesielt fine klær 1. nyttårsdag, blir omtrent som en søndag. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 "jobbegukse" Artig ord!! hehe (Skjønte det var en trykkfeil altså Jobbegukse. hehe... Ja, den var god! Men det var visst en trykkleif til! ... med klær! Skulle jo være med knær da. Jobbegukse med knær altså. ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jobbegukse. hehe... Ja, den var god! Men det var visst en trykkleif til! ... med klær! Skulle jo være med knær da. Jobbegukse med knær altså. ;-) "Men ikke jobbegukse med klær og slikt da." He he..ja, nå ble den bare enda bedre! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Julaften og nyttårsaften. +Hvis vi skal bort. Når vi har gjester, er det uformelt hos oss midt i jula. 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Pynter oss julaften og i år også 2. juledag, for da skal vi ha gjester. Og på nyttårsaften. Pynter oss ikke hvis vi skal slenge rundt alene hjemme. 0 Siter
flisa Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Bare julaften - og nyttår om vi skal være med andre.... 0 Siter
Aryane Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Bare julaften - og nyttår om vi skal være med andre.... Vi pynter oss når vi skal i besøk eller ha besøk, ellers går vi i vanlige klær som vi trives i. 0 Siter
flisa Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Vi pynter oss når vi skal i besøk eller ha besøk, ellers går vi i vanlige klær som vi trives i. Ja - og stapper i hue alt vi ser :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Ja - og stapper i hue alt vi ser :-) Ja huff, jeg stakk hodet inn i boden i sted og det var ikke lite godteri jeg hadde kjøpt inn, fant ut at hvis vi skulle klare å spise opp alt det var det bare å begynne med en gang! Så her sitter jeg med et galss vin og en skål full i godteri..... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Vi pynter oss julaften, 1. juledag og til festen nyttårsaften. I år blir det pynting også 1. nyttårsdag, for da skal lillebror døpes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.