Gå til innhold

Hvor mange dager juleklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av juledagene pynter du deg i finstasen?

evt hvilke dager?

Her er vi i finstas julaften, 1 og 2 juledag,nyttårsaften og 1 nyttårsdag.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg pynter meg de dagene jeg får besøk dvs i år kun på julaften.

Skrevet

Julaften når vi er på/har besøk.

Den dagen i romjula hvor det er familieselskap. Og Nyttårsaften.

De andre dagene vanlige klær.

Gjest uten signatur
Skrevet

Vi pynter oss julaften selvfølgelig. I år skal vi være hjemme alene uten besøk både 1. og 2.dag, og da pynter vi oss ikke. Vanlige hverdagsklær. Men ikke jobbegukse med klær og slikt da.

De åra vi ber folk eller er i middag i romjula, pynter vi oss selvfølgelig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi pynter oss julaften selvfølgelig. I år skal vi være hjemme alene uten besøk både 1. og 2.dag, og da pynter vi oss ikke. Vanlige hverdagsklær. Men ikke jobbegukse med klær og slikt da.

De åra vi ber folk eller er i middag i romjula, pynter vi oss selvfølgelig.

"jobbegukse"

Artig ord!! hehe

(Skjønte det var en trykkfeil altså :)

Annonse

Skrevet

Skal pynte meg litt i morgen, litt på søndag, joggebukse på mandag, vanlige klær resten av uka, pynte meg på nyttårsaften, men neppe på første nyttårsdag.

Jentungen1365380808
Skrevet

Julaften, 2. juledag (familieselskap). Nyttårsaften er jeg på jobb... 1. juledag skal vi bare være hjemme, ingen besøk, så da blir det vanlige klær. Vi pleier ikke å ha på spesielt fine klær 1. nyttårsdag, blir omtrent som en søndag.

Gjest uten signatur
Skrevet

"jobbegukse"

Artig ord!! hehe

(Skjønte det var en trykkfeil altså :)

Jobbegukse. hehe... Ja, den var god! Men det var visst en trykkleif til! ... med klær! Skulle jo være med knær da. Jobbegukse med knær altså. ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jobbegukse. hehe... Ja, den var god! Men det var visst en trykkleif til! ... med klær! Skulle jo være med knær da. Jobbegukse med knær altså. ;-)

"Men ikke jobbegukse med klær og slikt da."

He he..ja, nå ble den bare enda bedre!;)

Skrevet

Julaften og nyttårsaften. +Hvis vi skal bort.

Når vi har gjester, er det uformelt hos oss midt i jula.

Bris1365380442
Skrevet

Pynter oss julaften og i år også 2. juledag, for da skal vi ha gjester. Og på nyttårsaften. Pynter oss ikke hvis vi skal slenge rundt alene hjemme.

Annonse

Skrevet

Bare julaften :) - og nyttår om vi skal være med andre....

Vi pynter oss når vi skal i besøk eller ha besøk, ellers går vi i vanlige klær som vi trives i.

Skrevet

Vi pynter oss når vi skal i besøk eller ha besøk, ellers går vi i vanlige klær som vi trives i.

Ja - og stapper i hue alt vi ser :-)

Skrevet

Ja - og stapper i hue alt vi ser :-)

Ja huff, jeg stakk hodet inn i boden i sted og det var ikke lite godteri jeg hadde kjøpt inn, fant ut at hvis vi skulle klare å spise opp alt det var det bare å begynne med en gang! Så her sitter jeg med et galss vin og en skål full i godteri.....

Skrevet

Vi pynter oss julaften, 1. juledag og til festen nyttårsaften. I år blir det pynting også 1. nyttårsdag, for da skal lillebror døpes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...