laguna1365380434 Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg er også ENDELIG ferdig..!Hohoho! :-) Julerent, yes! Nå juleøl! God jul! Og : ja jeg er våken! 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg er her!!! Ser ut som alle har lagt seg, og jeg også trodde jeg måtte sitte her alene. Håper vi kan dole litt!! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg er her!!! Ser ut som alle har lagt seg, og jeg også trodde jeg måtte sitte her alene. Håper vi kan dole litt!! ...er på ranglere nå 0 Siter
Aryane Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Jeg er også ENDELIG ferdig..!Hohoho! :-) Julerent, yes! Nå juleøl! God jul! Og : ja jeg er våken! God jul til deg også, jeg ser snart bunnen i vinflaksen og er fryktelig trett! Hadde planer om å sitte her en stund, men må visst snart bryte sammen og hoppe til køys. 0 Siter
Aryane Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Jeg er her!!! Ser ut som alle har lagt seg, og jeg også trodde jeg måtte sitte her alene. Håper vi kan dole litt!! Hvis jeg er trett og begynner å drikke vin blir jeg bare enda trettere, men det kommer jeg aldri på før jeg ser bunnen i flasken... Får se hvor lenge jeg holder ut, regner med mine barn som ellers er syvsovere våkner før kl 8 i morgen. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Hvis jeg er trett og begynner å drikke vin blir jeg bare enda trettere, men det kommer jeg aldri på før jeg ser bunnen i flasken... Får se hvor lenge jeg holder ut, regner med mine barn som ellers er syvsovere våkner før kl 8 i morgen. Ære være barne-TV på juklaften morgen da, tipper jeg? 0 Siter
Aryane Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Ære være barne-TV på juklaften morgen da, tipper jeg? Ja barne TV er en fin ting, de har både Cartoon Network og Disney Channel på rommet begge to, så det er håp, men de er vel morgengaven fra nissen som er mest spennende på julaften. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 sover ikke nei...er ikke halvferdig med det jeg må gjøre...fant ut jeg ikke har mer innpakningspapir, og ble sint på pakkene fordi de ikke ville pakkes fint inn..ser ut som en 10åring som har pakket det inn jo!! men men, får nå så være... og så har jeg satt "deigen" til en kake i kjøleskapet, for å steke den imorgen tidlig...er bekymret for at den skal være ødelagt innen da... vet ikke en gang hva jeg skal ha på meg...må prøve kjoler/skjørt etterpå...huff...og så må jeg ta ansiktsmaske før jeg skal legge meg. nei, masse igjen...og om 5-6 timer skal jeg opp å se juletegnefilmer + pakke inn resten av gavene osv... har aldri hatt så god tid som denne julen, men likevel ble den den mest stressfulle jeg har opplevd...kanskje fordi jeg vanligvis har pleid å overlate vasking/rydding/baking til andre...? uanset, ha en STRÅLENDE julefeiring!!!!!! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Ja barne TV er en fin ting, de har både Cartoon Network og Disney Channel på rommet begge to, så det er håp, men de er vel morgengaven fra nissen som er mest spennende på julaften. Ah - har ikke tradisjon på slikt i min familie. En liten gave utpå dagen derimot - gjerne overlevert av nissen - har vi tradisjon for. Men ikke i år - 3-åringen får ikke mye ut av slikt *s* 0 Siter
Aryane Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 sover ikke nei...er ikke halvferdig med det jeg må gjøre...fant ut jeg ikke har mer innpakningspapir, og ble sint på pakkene fordi de ikke ville pakkes fint inn..ser ut som en 10åring som har pakket det inn jo!! men men, får nå så være... og så har jeg satt "deigen" til en kake i kjøleskapet, for å steke den imorgen tidlig...er bekymret for at den skal være ødelagt innen da... vet ikke en gang hva jeg skal ha på meg...må prøve kjoler/skjørt etterpå...huff...og så må jeg ta ansiktsmaske før jeg skal legge meg. nei, masse igjen...og om 5-6 timer skal jeg opp å se juletegnefilmer + pakke inn resten av gavene osv... har aldri hatt så god tid som denne julen, men likevel ble den den mest stressfulle jeg har opplevd...kanskje fordi jeg vanligvis har pleid å overlate vasking/rydding/baking til andre...? uanset, ha en STRÅLENDE julefeiring!!!!!! Huff, du høres stresset ut. Får håpe du finner roen og julestemningen. Nå sover barna og julenissen har spist grøten sin og levert pakkene, så nå kan jeg endelig gå og legge meg og håpe barna ikke våkner kl 5 slik jeg selv gjorde da jeg var liten ) Ha en koselig jul ) Klem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.