Gå til innhold

Jeg hadde en bekjent på besøk..

Anbefalte innlegg

Gjest Noe så ekkelt
Skrevet

Og i det han skulle gå på toalettet så prompa han høylytt med et brak!!

Jeg mener at det er vanlig høflighet å vente med det til man kommer på toalettet i det minste!

Hørt om noe så ufyselig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg det er like ufint å komme på toalettet.

Har man ingen til å gape får man i det minste treffe innenfor ringen.

Gjest Noe så ekkelt
Skrevet

Personlig synes jeg det er like ufint å komme på toalettet.

Har man ingen til å gape får man i det minste treffe innenfor ringen.

Kan du spesifisere dette nærmere??

Skrevet

Kan du spesifisere dette nærmere??

Nei, jeg tror ikke det.

Men jeg er helt enig med deg i at det ikke er pent å slippe brakere foran jenter.

Gjest Noe så ekkelt
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det.

Men jeg er helt enig med deg i at det ikke er pent å slippe brakere foran jenter.

Var det så grovt at du ikke ville spesifisere det altså?

Skrevet

Var det så grovt at du ikke ville spesifisere det altså?

Ja, og egentlig var det et patetisk forsøk på å misforstå deg mest mulig galt.

Gjest Noe så ekkelt
Skrevet

Ja, og egentlig var det et patetisk forsøk på å misforstå deg mest mulig galt.

hehe, jadda, men jeg mener altså uansett at en bekjent bør oppføre seg deretter!

Skrevet

hehe, jadda, men jeg mener altså uansett at en bekjent bør oppføre seg deretter!

Ja, det kunne aldri falle meg inn å prompe høyt foran en jente. Og jeg antar du er hunkjønn.

Gutter gjør ofte den slags i hverandres selskap.

Gjest Noe så ekkelt
Skrevet

Ja, det kunne aldri falle meg inn å prompe høyt foran en jente. Og jeg antar du er hunkjønn.

Gutter gjør ofte den slags i hverandres selskap.

Jeg antar at han er sosialt uintelligent? Han skylder på at han bruker mye korn og frokostblanding?

MÅ jo bare være helt fjern, spør du meg...puuhh

Skrevet

Jeg antar at han er sosialt uintelligent? Han skylder på at han bruker mye korn og frokostblanding?

MÅ jo bare være helt fjern, spør du meg...puuhh

Tja, med mindre han ikke gjorde det med vilje. Kanskje han har seriøse problemer med utslippet.

Gjest Noe så ekkelt
Skrevet

Tja, med mindre han ikke gjorde det med vilje. Kanskje han har seriøse problemer med utslippet.

Jeg mistenker han for å være en sosial provokatør. Jeg tror ikke han har mange venner , for å si det sånn.

Dette for å fatte meg i korthet. Han klandrer verden for sin situasjon, men hvordan kan han gjøre det når han selv er skyld i det?

Skrevet

Jeg mistenker han for å være en sosial provokatør. Jeg tror ikke han har mange venner , for å si det sånn.

Dette for å fatte meg i korthet. Han klandrer verden for sin situasjon, men hvordan kan han gjøre det når han selv er skyld i det?

Hvor bor denne karen da?

Gjest Noe så ekkelt
Skrevet

Hvor bor denne karen da?

I ytre utkant for å si det sånn, men i en liten by!

Skrevet

Etter at en blir eldre (hvis han er en eldre fy da) så blir en slapp både her og der og faktisk kan slikt skje uten at en vil det. Men det her var kanskje en yngre kar som syntes det var artig?

Skrevet

Det kan jo tenkes at han ikke hadde helt kontrollen...

Skrevet

Med litt kulturrelativisering som vi er så flinke til i dette landet, så er det ikke uhørflig å prompe i Kina.

Gjest minn meg på å aldri besøke deg
Skrevet

Hender meg rett som det er - at jeg kjenner prompen kommer, og ikke rekker på totalettet i tide, både hjemme og borte, har aldri i mitt liv hatt helt kontrollen på dette, og får det neppe heller (er forresten kvinne).

Husker et innlegg her for en stund siden fra en jente som også hadde det sånn, og var så fortvilet fordi hun ikke visste hvordan den nye kjæresten ville reagere på dette. Husker fra svarene at mange hadde det som oss, og at å unngå en masse matvarer KAN hjelpe, men ingen garanti.

Håper ingen av oss er dine bekjente, er lett å dømme andre for et problem man ikke har selv - skal love deg at når slikt skjer (mindre sjelden med alderen heldigvis og etter at jeg kuttet ut melk som drikke) er det temmelig flaut - og absolutt ingen provokasjon.

Skrevet

I ytre utkant for å si det sånn, men i en liten by!

Det der er et utrolig utbredt problem i mindre byer og små tettsteder.

Det er en grunn til mosselukta, for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...