Gå til innhold

Tre nøtter for Askepott

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må se "Tre nøtter til Askepott", og underveis stryker jeg dressen(om det trengs) og skjorta mi. Strykebrettet står klart nå, men MÅ vente til det begynner, litt snål tradisjon(vane) kanskje, men det er jo det hele jula handler om..., tradisjoner:-)

God jul folkens ;-)

Annonse

Gjest hoho noen snille barn her?

Nå er jula kommet, tilogmed ekornet har pynta nøttene sine med glitter. Og naboen har spikra sine nøtter opp på døra med bjeller og granbar.

*urk* Nå fikk jeg noen assosiasjoner som vel ikke var helt tilsiktet, tenker jeg...

*Ser for meg naboens særdeles edle deler spikret opp på døra...*

:)

Jeg benket meg foran skjermen kl. 11, fremdeles iført pysj, ungene fikk fri tilgang til dataspillene og jeg fikk fred og ro i 1 1/2 time. :o) Har ikke sett hele programmet på flere år så det var virkelig koselig å se det igjen.

hehe vi satt ved tv'en både 6åringen og jeg, storkoste oss med Askepott og nøttene. :-)

Og etterpå - da var det jul, hehe. Ingenting som får fram julestemningen som denne filmen. Så forresten at den er nøyaktig like gammel som meg; fra 1973. :-)

*urk* Nå fikk jeg noen assosiasjoner som vel ikke var helt tilsiktet, tenker jeg...

*Ser for meg naboens særdeles edle deler spikret opp på døra...*

:)

Ellers kan du se på julenøtter på TV med den pakistanske utgaven av Tøflus: Sandali. Som tygger fersk khat i stedet for persille.

"Sandali bråker ikke så mye når han har fått khat'en i seg. Han har et lite narkoproblem, sier «skomaker» Ali til Aftenposten."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...