Gjest Timari Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 jeg har sangen "for jeg er dum og deilig juba juba"(Knutsen og ludvigsen). Hvor den kom i fra aner jeg ikkke Her om dagen fikk jeg sangen "Det snør det snør tiddelibom" på hjernen Har dere noe som har satt seg fast hos dere? 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 You know im BAD, im BAD you know it you know it! And the whole world has to answer right now Just to tell you once again, Who’s bad . . . michael jackson, bad... ;p 0 Siter
Hawkwind Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 "ho ho fucking ho" av Kevin Bloody Wilson ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 "Da var det shäferen beit, han slapp itte taket" Vazalina Bilopphøggers. Den går resten av familien og synger på, så jeg blir vel snart smårar eller smittet jeg også! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 You know im BAD, im BAD you know it you know it! And the whole world has to answer right now Just to tell you once again, Who’s bad . . . michael jackson, bad... ;p Å, måtte du spørre om det! Dattera mi trikset meg akkurat ut av en sånn dillesang fordi hun begynte å spille noe helt annet på pianoet - MEN jeg hadde dille på Snømannen Kalle og det var fælt, våknet med den i dag morges (...dompedidompdomp dompedidompdomp Kalle går og går, dompedidompdomp dompedi dompdomp adjø til neste år! Snøøøømannen Kalle (osv)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.