Gjest Calóni Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Foreldrene mine ønsket seg alltid snille barn til jul da jeg var liten. Jeg tror jaggu webmasterne her ønsker seg snille dol'ere. Skal vi se hvor lenge vi klarer å bevare julefreden her på DOL? God jul, til alle dere som får betalt for å være her! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 God jul til de ansatte her! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 God jul webmasterfolk! =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg er så snill at jeg ikke trenger å bli snillere, og det er en julegave i seg selv at jeg fortsetter å skrive her. Men god jul til alle oss i webbisavdelinga. 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 God jul og en stoooor juleklem fra 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg er så snill at jeg ikke trenger å bli snillere, og det er en julegave i seg selv at jeg fortsetter å skrive her. Men god jul til alle oss i webbisavdelinga. Ja, God Jul til dere webbis'er! Jeg har rotet bort den blonde parykken min, så jeg er ekskludert fra webbis-gruppa 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Ja, God Jul til dere webbis'er! Jeg har rotet bort den blonde parykken min, så jeg er ekskludert fra webbis-gruppa Skal go'snakke med dem andre og få deg inn i varmen igjen, jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Ja, God Jul til dere webbis'er! Jeg har rotet bort den blonde parykken min, så jeg er ekskludert fra webbis-gruppa Fra og med jula så er det intet krav om blondt hår i webbis-avdelinga, lurulf. Så du tas mer enn gjerne inn i varmen. :-) God jul fra webmasterklosteret! *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Skal go'snakke med dem andre og få deg inn i varmen igjen, jeg. Takk skal du ha, SDD! Ut i fra svaret til amber sun ser jeg at du har godsnakka med dem alt. Du er en kjempeknupp! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Fra og med jula så er det intet krav om blondt hår i webbis-avdelinga, lurulf. Så du tas mer enn gjerne inn i varmen. :-) God jul fra webmasterklosteret! *s* "Fra og med jula så er det intet krav om blondt hår i webbis-avdelinga, lurulf. Så du tas mer enn gjerne inn i varmen. :-)" Så bra! *Tusler inn i webbisklosteret* Da slutter jeg meg til dere og tar i mot alle juleønsker til webbis'er :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 "Fra og med jula så er det intet krav om blondt hår i webbis-avdelinga, lurulf. Så du tas mer enn gjerne inn i varmen. :-)" Så bra! *Tusler inn i webbisklosteret* Da slutter jeg meg til dere og tar i mot alle juleønsker til webbis'er :-) :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Takk skal du ha, SDD! Ut i fra svaret til amber sun ser jeg at du har godsnakka med dem alt. Du er en kjempeknupp! Jeg får faen meg ikke sove. Har sovet i 2,5 timer etter nattevakta, selv om jeg sov ganske lite i går også. Og nå skal jeg snart på jobb igjen. Herregud, jeg kommer til å være en zombie i natt. Jaja, siste natta før min 7 dagers juleferie, så jeg skal vel klare meg sammen med marsipan og ferrari roccer (eller hva de kulene heter), mens juleølen, romjulsfotball i Premier Leauge, samt en eller annet flørt, venter på meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg får faen meg ikke sove. Har sovet i 2,5 timer etter nattevakta, selv om jeg sov ganske lite i går også. Og nå skal jeg snart på jobb igjen. Herregud, jeg kommer til å være en zombie i natt. Jaja, siste natta før min 7 dagers juleferie, så jeg skal vel klare meg sammen med marsipan og ferrari roccer (eller hva de kulene heter), mens juleølen, romjulsfotball i Premier Leauge, samt en eller annet flørt, venter på meg. Stakkars deg, da! Det er ikke godt å gå rundt å være så overtrøtt! Men jeg regner med at en nydelig blondine (for å ikke nevne navn) kommer inn og flørter med deg til kvelden/natta. Om hun skulle være opptatt, så er vi mange i webbisklosteret som kan holde deg med selskap :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 God jul til alle ansatte webmastere 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg får faen meg ikke sove. Har sovet i 2,5 timer etter nattevakta, selv om jeg sov ganske lite i går også. Og nå skal jeg snart på jobb igjen. Herregud, jeg kommer til å være en zombie i natt. Jaja, siste natta før min 7 dagers juleferie, så jeg skal vel klare meg sammen med marsipan og ferrari roccer (eller hva de kulene heter), mens juleølen, romjulsfotball i Premier Leauge, samt en eller annet flørt, venter på meg. Så Angelina kommer, tror du? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Ja, God Jul til dere webbis'er! Jeg har rotet bort den blonde parykken min, så jeg er ekskludert fra webbis-gruppa Tusen takk! *neie* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Stakkars deg, da! Det er ikke godt å gå rundt å være så overtrøtt! Men jeg regner med at en nydelig blondine (for å ikke nevne navn) kommer inn og flørter med deg til kvelden/natta. Om hun skulle være opptatt, så er vi mange i webbisklosteret som kan holde deg med selskap :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.