Gå til innhold

hvordan er det å ha en ørret inngrodd i armen?

Anbefalte innlegg

tenkte jeg da jeg leste dagbladet og lurte på hvilken lege/kirurg som hadde vært så uansvarlig og ikke fjernet ørreten som hadde forvillet seg inn i armen på pasienten

Da jeg innså at jeg hadde lest med en R for mye så var det litt klarere for meg

Mye gøy man leser når man ikke har på seg briller

Fortsetter under...

Annonse

ørrett, altså en fisk. Er ikke helt sikker på om jeg staver det riktig

Ja, men du sier jo at du leste "ørreten", så oppdaget du at du hadde lest en R for mye, da blir det "øreten" som var det riktige ordet?

Jeg skjønner ikke bæret av hva du prøver å si egentlig her...

Ja, men du sier jo at du leste "ørreten", så oppdaget du at du hadde lest en R for mye, da blir det "øreten" som var det riktige ordet?

Jeg skjønner ikke bæret av hva du prøver å si egentlig her...

ørret - r =øret. sånn du har på hodet, som gjør at du hører... =) De dyrker det på f.eks. armen til folk...

Hver gang jeg klikker meg inn på Dagbladet.no og ser bildet til artikkelen du sikter til, ser jeg for meg et lite snasent driteapparat på en lang overkropp.

Det ser da vitterlig ut som en menneskekropp bakfra?

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hver gang jeg klikker meg inn på Dagbladet.no og ser bildet til artikkelen du sikter til, ser jeg for meg et lite snasent driteapparat på en lang overkropp.

Det ser da vitterlig ut som en menneskekropp bakfra?

Her vandrer jeg rundt i webbisklosteret midt på natten bare for å underholde deg, og så er du ikke på msn?

Det må være en feilprioritering et sted, enten fra min eller din side :(

Her vandrer jeg rundt i webbisklosteret midt på natten bare for å underholde deg, og så er du ikke på msn?

Det må være en feilprioritering et sted, enten fra min eller din side :(

Kommer alltid når noen skriker etter meg her. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...