Gå til innhold

Nei her var det ikke mye liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

9

• ShitDiddelyDo

4

• keinstein

4

• Soria

3

Jeg fikk 3 gavekort, 2 t-skjorter, 6 par sokker og 1 sjokolade + 100 kroner.

Av jobben fikk jeg et lite fondusett, en kopp, en mystisk dingst jeg ikke vet hva er, og en vannkaraffel.

Jaja... Går og legger meg jeg. Kos deg med sokkene og sjokkisen din du. ;)

Annonse

Jeg fikk 3 gavekort, 2 t-skjorter, 6 par sokker og 1 sjokolade + 100 kroner.

Av jobben fikk jeg et lite fondusett, en kopp, en mystisk dingst jeg ikke vet hva er, og en vannkaraffel.

Hvis den mystiske dingsen hører til vannkaraffelen er det kanskje en heletut eller en tropp.?

Konfekt. Spiser aldri konfekt.

Men jeg har "gribber" på besøk som forlanger både kaffe og konfekt i jula, så det går med.

Nå vasker jeg sølevann fra bikkjer og unger, og angrer litt på at jeg saltet utenfor her.

1 gave, og det var konfekt?

Hvor mange har du kjøpt da?

Annonse

to, det var ikke mye. jeg fikk åtte og trudde det var lite, men er fornøyd selv altså. var det fra sambo og foreldre eller? Men regne med lilletbanet ditt fikk mange, mange fler, selv synes jeg det er større glede å se alt som jentungen får til jul:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...