Gå til innhold

Nei her var det ikke mye liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra hyggelig juleselskap hos eksen med samboer jeg! :o)

Tror jeg fikk - skal vi se - 20 stykker jeg + en som jeg ikke har fått ennå, men får i morra. :o) Da var det tre stykker som ungene hadde laget selv til meg da, kjempekos!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

9

• ShitDiddelyDo

4

• keinstein

4

• Soria

3

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra hyggelig juleselskap hos eksen med samboer jeg! :o)

Tror jeg fikk - skal vi se - 20 stykker jeg + en som jeg ikke har fått ennå, men får i morra. :o) Da var det tre stykker som ungene hadde laget selv til meg da, kjempekos!

Var det ikke rart å feire med eks og ny partner, når du har delt mange år av livet med denne personen? Tror jeg kunne klart det etter mange år, men ikke de to, tre første kanskje. Men mulig det blir helt naturlig når man prøver..?!

Skrevet

Var det ikke rart å feire med eks og ny partner, når du har delt mange år av livet med denne personen? Tror jeg kunne klart det etter mange år, men ikke de to, tre første kanskje. Men mulig det blir helt naturlig når man prøver..?!

Det gikk helt fint. :o) Vi har en veldig grei og avslappet tone oss i mellom og vi to damene kan godt rotte oss samme og terge ham litt. ;o) Han klaget sin nød til den andre mannen i selskapet - "Før hadde jeg bare en dame som kritiserte meg, nå har jeg to!" ;o) Han mente det ikke så veldig seriøst da.

Gjest den ekte noor
Skrevet

jeg fikk ti, men åpna sju av dem i går, siden jeg skulle reise bort i dag.

Gjest fibrodama
Skrevet

Nei, jeg tror det var en slags ubrukelig pute eller en nakkekrage eller noe sånt.

Den hørte ikke til settet, og ligger nå i søpla. :)

Kanskje det var en slik til å varme opp imikro'n? For ømme og vonde muskler. I så fall kunne du jo sendt den over til meg! hehe...

Skrevet

Det gikk helt fint. :o) Vi har en veldig grei og avslappet tone oss i mellom og vi to damene kan godt rotte oss samme og terge ham litt. ;o) Han klaget sin nød til den andre mannen i selskapet - "Før hadde jeg bare en dame som kritiserte meg, nå har jeg to!" ;o) Han mente det ikke så veldig seriøst da.

Hvem var den andre mannen i selskapet? Kjæresten din????? Nå ble jeg plutselig nysgjerrig;)

Skrevet

26 bare. Vi ventet flere, men givende var det

Arrangerer de noe lignende på nyttårsaften?

Skrevet

Jeg fikk vel rundt 6 julegaver, hvis jeg ikke regna feil nå.

Ting jeg ønsket meg, bl.a. gavekort så jeg kan gå på shopping når salget begynner ;-P

*gleder meg*

*S*

Skrevet

Jeg fikk sju stykker, pluss noen som var til oss som par.

Den beste julegaven i år var hockeyskøyter. Juhuu - nå er det ut på isen snart! ;oD

Skrevet

Arrangerer de noe lignende på nyttårsaften?

Nei, bare på julaften

Skrevet

Jeg er gift med en som elsker å kjøpe gaver (heldigvis har han råd til det også), og jeg fikk i haugevis. Var ikke ferdig å pakke ut før langt utpå kvelden (det gikk jo ikke i ett, da ...).

Klær: Tre t-skjorter, to gensere, en olabukse, et skjerf. Støvletter. Nytt armbåndsur. Ny klokkeradio. Nytt Web camera. 3 CD-er. Singstar. Brødrister. Blender. Enda et Playstationspill (et spørrespill med "trykknapper" som brukes når man vet svaret). Noe av dette var også fra forelderene mine og søsteren og svogeren min.

Skrevet

Svaret mitt under her er et godt eksempel på at man burde kunne redigere etter sendt innlegg. Jeg trykte på "Send innlegg"-knappen i stedet for "Forhåndsvisning". Der er både skrivefeil og andre ting jeg hadde planer om å redigere.

Ikke minst skulle jeg legge til at jeg fikk nydelige både selvlagde og selvkjøpte gaver av barna mine (det var jo de flotteste, selvsagt).

Skrevet

To pakker? Har du ikke vært snill jente i år? :-)

Jeg fikk nærmere 30 stykker.

Skrevet

Har faktisk ikke tall :)

Fikk fra svigerinne og to barn, svigemor, to venninder, barna mine og mannen min.

Skrevet

To pakker? Har du ikke vært snill jente i år? :-)

Jeg fikk nærmere 30 stykker.

Snill jente? Tja, det er vel i bunn og grunn min egen feil tror jeg, fordi jeg har avtalt med endel av de vanlige at vi kuttet ut pakkene i år.

Så jeg fikk en fra svigers på deling med gubben, og en fra mamma.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er gift med en som elsker å kjøpe gaver (heldigvis har han råd til det også), og jeg fikk i haugevis. Var ikke ferdig å pakke ut før langt utpå kvelden (det gikk jo ikke i ett, da ...).

Klær: Tre t-skjorter, to gensere, en olabukse, et skjerf. Støvletter. Nytt armbåndsur. Ny klokkeradio. Nytt Web camera. 3 CD-er. Singstar. Brødrister. Blender. Enda et Playstationspill (et spørrespill med "trykknapper" som brukes når man vet svaret). Noe av dette var også fra forelderene mine og søsteren og svogeren min.

"Nytt Web camera"

HURRA! :D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg fikk myyye mer enn forventet. Jeg fikk minst 10 iallfall! =D

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe.

Nå først så jeg det!

Kjempebra at du har fått nytt webcamera, da kan jeg få sett hvem som skjuler seg bak tåken :-)

Men jeg fikk ikke den mikrofonen jeg ønsket meg :(

Skrevet

Hvem var den andre mannen i selskapet? Kjæresten din????? Nå ble jeg plutselig nysgjerrig;)

Nei, det var kjæresten til den ene søstra mi. :o) Kjæresten min var hjertelig velkommen og invitert han også, men han feiret hjemme hos sine av andre grunner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...