ShitDiddelyDo Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 The Shield - Season 4. The Complete James Dean-collection. Jihaa! Nå håper jeg bare Platekompaniet sender ut i romjula. 0 Siter
Soria Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Jeg kjøpte dvd-spiller til meg selv i julegave 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Hei SDD! Hva kan være feil, når jeg har en dvdspiller som det står er sonefri - også vil den ikke spille Coldplay sin konsertdvd fra 2003 *litt irritert* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Hei SDD! Hva kan være feil, når jeg har en dvdspiller som det står er sonefri - også vil den ikke spille Coldplay sin konsertdvd fra 2003 *litt irritert* Er det en R1-film? Det er en del av R1(usa-kodet)-filmene som har noe som heter RCE-kode. Det betyr at filmen har en sperre som gjør at den heller ikke skal kunne spilles av på andre spillere enn Sone 1-spillere. En del sonefrie spillere spiller alt, men det er ikke alle sonefrie spillere som spiller RCE-filmer. Nå sjekket jeg dog ut en Coldplay-dvd fra USA, altså R1, (den er fra 2003), og det står ikke noe om at den er RCE-kodet. Men det kan den naturligvis være likevel. Uansett ville jeg forsøkt å tørke dvd-plata i tilfelle det kan være noe gruff på den. Det kan jo naturligvis også være noe feil med plata, og har du kjøpt den i Norge bør du i så fall stikke og bytte den. Har opplevd problemer med filmer ved et par anledninger. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Er det en R1-film? Det er en del av R1(usa-kodet)-filmene som har noe som heter RCE-kode. Det betyr at filmen har en sperre som gjør at den heller ikke skal kunne spilles av på andre spillere enn Sone 1-spillere. En del sonefrie spillere spiller alt, men det er ikke alle sonefrie spillere som spiller RCE-filmer. Nå sjekket jeg dog ut en Coldplay-dvd fra USA, altså R1, (den er fra 2003), og det står ikke noe om at den er RCE-kodet. Men det kan den naturligvis være likevel. Uansett ville jeg forsøkt å tørke dvd-plata i tilfelle det kan være noe gruff på den. Det kan jo naturligvis også være noe feil med plata, og har du kjøpt den i Norge bør du i så fall stikke og bytte den. Har opplevd problemer med filmer ved et par anledninger. Fikk denne Coldplay-dvd'en i julegave, og den er kjøpt på Platekompaniet. Skal sjekke plata først, da. Takk! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Man skal absolutt vise at en setter pris på seg selv også i julen. Jeg kjøper julegave til meg selv hvert år, for å minne meg selv om at jeg også fortjener en liten oppmerksomhet. Kos deg med gavene dine:o) God jul videre fra 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Skrevet 25. desember 2005 Man skal absolutt vise at en setter pris på seg selv også i julen. Jeg kjøper julegave til meg selv hvert år, for å minne meg selv om at jeg også fortjener en liten oppmerksomhet. Kos deg med gavene dine:o) God jul videre fra God jul til deg også! Så diktet ditt. Det var fint. Men jeg synes webbis skal gi oss brukerne her en julegave. Nemlig ved å gjøre det mulig å skrive en setning, ta linjeskift, og slippe at neste setning havner bak det siste punktumet, men på en ny linje. Det kan umulig være så vanskelig å få til. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 God jul til deg også! Så diktet ditt. Det var fint. Men jeg synes webbis skal gi oss brukerne her en julegave. Nemlig ved å gjøre det mulig å skrive en setning, ta linjeskift, og slippe at neste setning havner bak det siste punktumet, men på en ny linje. Det kan umulig være så vanskelig å få til. Ja, jeg håper også Webbis kunne gitt oss den julegaven. Trodde det var bare meg som ikke helt hadde forstått hvordan en kunne gjøre det. Er ikke en racer på denne maskinen akkurat:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.