Gå til innhold

Hva er den beste presangen dere har fått denne julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk digitalkamera av foreldrene mine som jeg har ønske meg lenge. Hadde aldri kjøpt det hvis jeg ikke hadde fått det, har det stramt nok økonomisk som det er

hva med dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Beste må nok være gavepakning med stor og liten parfyme + bodylotion fra gubben.

At han har klart å få med seg hvilken liten parfyme jeg kjøpte i London i sommer og at jeg var tom for den er jo helt utrolig.

Ellers fikk jeg en del bunadssølv, og det trengte jeg til bunaden jeg fikk av svigermor.

hare1365380455
Skrevet

Ungene hadde laget noen fine ting til meg.:) Og så fikk jeg et fint sølvarmbånd. Jeg ble også glad for pulsvarmere.

Skrevet

Gavekort som jeg ønsket meg, og cd-brenneren til pc'en. :-)

Skrevet

Den beste av de to gavene vi fikk må vel være kokeboka...

Skrevet

Jeg klarer ikke ta ut en helt spesiell.

Får hærlige gaver av guttene som de har laget, og lagegaver fra barna er jo priceless :) (Bla. fikk mannen min og jeg hver vårt krus, malt og brent av dem med bla. påskriften "verdens beste mor", og "superxxx".)

Fikk noe klær og 500 kr. av svigemor bla. (mon tro om de blir brukt til et par nye måneder på treningssenteret)

Fikk gavekort på sportsforetning av mannen min...da blir det kjøpt inn nytt treningstøy ja.

Ungene gav meg masse nydelige julepynteting...elsker det +++

Og mannen min...phuhh...gav meg en liten og spennende boks...med en flott diamantring i hvit gull.

;)

Annonse

Skrevet

En bitte liten MP3spiller, tror den har kapasitet til 6 GB. Jeg hadde nevnt at jeg kunne tenke meg en ipod eller noe sånt, men jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å få noe slikt. Så jeg ble kjempeoverrasket og veldig glad!

Så ble jeg veldig glad for et gammelt bilde jeg fikk.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fikk mye fint. Men likte godt en radio som en kan ha i dusjen =)

Skrevet

Satte stor pris på gavekort på frihelg fra bror&svigerinne (er alenemor med barnefar langt unna),

Annonse

Skrevet

Jeg fikk bare supre gaver i år.. ingen overflødige, unyttige eller fjollete gaver..

- den beste var telemarkskiene jeg fikk av kjæresten.

Skrevet

En god samtale med en kollega og kammerat

Å, bare vent til du pakker opp meg...;-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

To Ritzenhoff ølglass og to schnappsglass. Gleder meg til å prøve dem i morgen;)

Skrevet

Fikk trådløst tastatur og lasermus, samboeren min har endelig skjønt hvilken nerd jeg er. *S*

Skrevet

Å, bare vent til du pakker opp meg...;-)

Det sa du til meg også. Er det rart jeg ble skuffa da jeg åpna opp den store, snertne gavepakka og det bare var en Osama-dukke i autentisk størrelse?

Skrevet

Det sa du til meg også. Er det rart jeg ble skuffa da jeg åpna opp den store, snertne gavepakka og det bare var en Osama-dukke i autentisk størrelse?

Kjære, hvis du bare barberer vekk alt hår på osama, så skal du se at ikke det åpenbarer seg noe mer snertent:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...