Gå til innhold

Hva er den beste presangen dere har fått denne julen?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Den beste: En triologi Vera Henriksen. Den ønsket jeg meg og fikk den. Har så vidt lest noen sider, og den ser ut til å bli bra.

Fra svigermor fikk jeg gryter og en kakeform. Kast en av de gamle sto det på merkelappen.

He he, hun har nok snoket litt i skapene her og har lagt merke til elendigheta.

Vi var det der på besøk i dag og da spurte hun om jeg hadde kjøpt meg kakeform selv siden sist hun var hos oss på besøk. Ha ha, hun kjenner meg visst svært dårlig.

Fortsetter under...

Skrevet

Ble glad for alle gavene mine jeg! Fikk bl.a. en kjempefin jakke, to konsertbilletter, nattdrakt, popcornmaskin, lamper og skoskap, serveringsfat (de fleste til "husstanden" da!).

Min kjære hadde en fin kommentar til lampene vi fikk; "tusen takk, disse visste jeg ikke at jeg ønsket meg"...jeg hadde vært på IKEA sammen med foreldrene mine og pekt ut akkurat hva "jeg ønsket oss"! Han sa i hvert fall at han syntes de var fine da jeg spurte ham:o)

Skrevet

Tørketrommel(ubegripelig deilig) og Canal Digital(har kun fått inn NRK 1 med klar skjerm så langt)Kan du tenke deg?

Ellers er jeg glad for å ha hele familien her og at alle er friske, (inkludert meg selv) så langt.( Bank i bordet)

Skrevet

Jeg fikk kjøkkenmaskinen jeg har ønsket meg lenge. Også overrasket mannen min meg med et nytt videokamera også - 1/3 av størrelsen til det vi hadde fra før!!!

Jentene var nok mest glade for Furby og FurReal som de fikk.

Skrevet

En blender og boka "den digitale festning" av Dan Brown. Begge tingene hadde jeg ønsket meg :)

Skrevet

Dette var min bokjul! :) Fikk 4 bøker jeg hadde ønska meg. Også Ingrid Bjørnovs pianobok av fatter, samt løfte fra han og brodern om å flytte pianoet fra fatters kjeller og hjem til meg på nyåret! Så da er det bare å børste støvet av gamle kunnskaper! :)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg fikk masse kjekke tingsom jeg ble sååå happy for.

Blandt annet: Stilig speil, fine vinglass med mønster, samleutgave med Narniabøkene, Jokke& valentirnerne boka, Pop og rock leksikonet, decleor ansiktskrem, gavepakke med africanspa produkter fra Body shop,pute, sølv påleggsgaffel (min første piece med sølvtøy!),tøff Johnny Cash t-skjorte, genser, bukse, stilig halssmykke, fin gullpute, hodepute, svarte tallerkener,svarte kopper, leopardmønstret saccosekk, headset, Karine Haaland boka, sudokubok, juicepresse (men den skal jeg bytte), telysestake og håndklær fra pus med måner på..Blandt annet! Gjett om jeg har vært grei i år da! ;-)

Det var virkelig ingenting åsi pålooten! :-):-):-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...