Gjest Calóni Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg har fått noen skolebøker til jul. De korrekte titlene, men dessverre på nynorsk istedet for bokmål. Bøkene skal da byttes. De er kjøpt over internett (bokkilden.no). Jeg vet at de har disse fagbøkene på Norli. Blir det noe problem å få byttet inn nynorske bøker der? Er nynorsk faglitteratur vanligvis å finne på Norli i Oslo? Det er jo litt dumt om de bare selger bokmål når de finnes både på bokmål og nynorsk, og dermed nekter å ta imot de nynorske bøkene..Er det noen som vet noe om dette? 0 Siter
Nikki Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Skulle tro de kan sende dem tilbake ti forlage dersom de ikke selger nynorsk selv. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Skulle tro de kan sende dem tilbake ti forlage dersom de ikke selger nynorsk selv. Ja, det kan de nok. Men spørsmålet er vel om de gidder. Jeg har ikke kvittering, og uansett så har jeg jo da ikke kvittering fra Norli, siden de ikke er kjøpt der. Dermed har jeg ikke egentlig noen bytterett, så det spørs om de gidder å ta imot dem hvis det ikke er en vare de kan sette rett inn i hylla for salg igjen.. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Ja, det kan de nok. Men spørsmålet er vel om de gidder. Jeg har ikke kvittering, og uansett så har jeg jo da ikke kvittering fra Norli, siden de ikke er kjøpt der. Dermed har jeg ikke egentlig noen bytterett, så det spørs om de gidder å ta imot dem hvis det ikke er en vare de kan sette rett inn i hylla for salg igjen.. Jeg antar at det ikke er noe problem, det er bare å gå dit i overmorgen å spørre. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg antar at det ikke er noe problem, det er bare å gå dit i overmorgen å spørre. Men aller aller helst skulle jeg gjerne dratt på Norli på Ski storsenter, men det er vel lite håp for at de har slikt, den butikken er jo ganske liten. Det får vel bli en bytur på meg, tenker jeg. Takk for svar 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Men aller aller helst skulle jeg gjerne dratt på Norli på Ski storsenter, men det er vel lite håp for at de har slikt, den butikken er jo ganske liten. Det får vel bli en bytur på meg, tenker jeg. Takk for svar Ja jeg vil tro at det lønner seg å dra til Oslo;) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Ja jeg vil tro at det lønner seg å dra til Oslo;) Det gikk ikke De sa at det er så liten forespørsel etter nynorske bøker at de ikke ville ta imot dem. Men nå er mail til bokkilden.no skrevet, håper jeg får benyttet meg av angreretten, selv om jeg er noen dager forsinket! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.