Gå til innhold

Er det noen som bruker parfyme til kjendiser?

Anbefalte innlegg

Gjest snøball
Skrevet

Er det no bra kvalitet på de og evnt. hvilken bruker dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Er ikke de fleste parfymer oppkalt etter navn, navn som etter hvert har blitt svært kjente navn? F.eks. Hugo Boss, Lagerfeld, Davidhoff, osv.

Selv bruker jeg utelukkende parfymer av denne typen, og jeg er veldig fornøyd.

Gjest snøball
Skrevet

Er ikke de fleste parfymer oppkalt etter navn, navn som etter hvert har blitt svært kjente navn? F.eks. Hugo Boss, Lagerfeld, Davidhoff, osv.

Selv bruker jeg utelukkende parfymer av denne typen, og jeg er veldig fornøyd.

Jo, stemmer det, men tenkte vel ikke så langt, hehe, mente de litt "nyere kjendiser", som Jennifer Lopez, Britney Spears, David Beckham osv.

Bruker selv Armani, Gucci osv.

Skrevet

Jo, stemmer det, men tenkte vel ikke så langt, hehe, mente de litt "nyere kjendiser", som Jennifer Lopez, Britney Spears, David Beckham osv.

Bruker selv Armani, Gucci osv.

Jeg har ikke engang fått med meg at de folka har egne parfymer, men de har helt sikkert fått hjelp av profesjonelle, så de er nok ikke så verst.

Med parfyme får man ofte det man betaler for, og jeg gjetter på at Bechams produkter ikke selges på Nille. :)

Skrevet

Jeg bruker Jennifer Lopez sin. Den som heter Miami Glow.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kjøpte Britney sin Curious (eller hva den heter), helt grei hverdagsparfyme, hverken mer eller mindre...

Annonse

Skrevet

Bruker ikke parfyme så ofte, men innimellom. Og denne parfymen er veldig god syns jeg, for den minner om sommer, sol, varme, lidenskap. Og uten å bli tung, heller ikke sånn lett-lett blomsterduft.

Er veldig fornøyd med den, føler at den passer min personlighet i den grad en parfyme kan gjøre det. :-)

Men parfymer lukter jo forskjellig fra person til person også. Så en som passer den ene, kan lukte rart på en annen.

Gjest snøball
Skrevet

Jeg har ikke engang fått med meg at de folka har egne parfymer, men de har helt sikkert fått hjelp av profesjonelle, så de er nok ikke så verst.

Med parfyme får man ofte det man betaler for, og jeg gjetter på at Bechams produkter ikke selges på Nille. :)

Hehe, nei, de koster like mye som de "gamle kjente", men vet ikke om det er pga populariteten til kjendisene, eller at selve parfymen faktisk er god. Men noen av de selges på vanlige butikker som Lindex, og da koster de mindre også.(f.eks Celine Dion sin) Men for min del, så kjøper jeg aldri parfyme på slike plasser. Men Cubus har de gamle kjente merkene da, som koster like mye som på an vanlig parfymeri.

Gjest snøball
Skrevet

Bruker ikke parfyme så ofte, men innimellom. Og denne parfymen er veldig god syns jeg, for den minner om sommer, sol, varme, lidenskap. Og uten å bli tung, heller ikke sånn lett-lett blomsterduft.

Er veldig fornøyd med den, føler at den passer min personlighet i den grad en parfyme kan gjøre det. :-)

Men parfymer lukter jo forskjellig fra person til person også. Så en som passer den ene, kan lukte rart på en annen.

ja, den har jeg lukta på og syns den lukter "nydusjet". Deilig duft. Kanskje jeg skal kjøpe den..? Syns faktisk at Britney Spears sin, (den gamle, har ikke lukta på den nye), er også bra.

Gjest snøball
Skrevet

Kjøpte Britney sin Curious (eller hva den heter), helt grei hverdagsparfyme, hverken mer eller mindre...

Ja, jeg og syns den dufter fint ;)

Skrevet

Hehe, nei, de koster like mye som de "gamle kjente", men vet ikke om det er pga populariteten til kjendisene, eller at selve parfymen faktisk er god. Men noen av de selges på vanlige butikker som Lindex, og da koster de mindre også.(f.eks Celine Dion sin) Men for min del, så kjøper jeg aldri parfyme på slike plasser. Men Cubus har de gamle kjente merkene da, som koster like mye som på an vanlig parfymeri.

Uansett: Du får bare prøve deg fram. Hvor gode de er varierer nok som all annen parfyme etter hvem som bruker dem.

Gjest snøball
Skrevet

Uansett: Du får bare prøve deg fram. Hvor gode de er varierer nok som all annen parfyme etter hvem som bruker dem.

Jepp =)

Skrevet

Har ikke luktet på sa mange av de jeg...holder meg unna de bare pga navnet..*s*

Takke meg til C.Klein, one og Hugo boss, intense..

De to holder lenge for meg:-)

Annonse

Skrevet

paris hilton parfymen er også veldig god.....

Er dette et helt åpent forum? kan man bare spørre ivieg liksom? :)

Skrevet

Jeg kunne aldri, aldri, aldri tenke meg å bruke en parfyme som het Paris Hilton, uansett hvor god den måtte være. No way. Jeg kunne heller aldri brukt en som het Britney, Carola eller Jessica Simpson. Jeg er kanskje litt sær.

Hvis Gwen Stefani lanserer en skal jeg teste om den kan være noe for meg:-)

Skrevet

Jeg kunne aldri, aldri, aldri tenke meg å bruke en parfyme som het Paris Hilton, uansett hvor god den måtte være. No way. Jeg kunne heller aldri brukt en som het Britney, Carola eller Jessica Simpson. Jeg er kanskje litt sær.

Hvis Gwen Stefani lanserer en skal jeg teste om den kan være noe for meg:-)

*nikker enig*

...utenom den Stefani greia da..*s*

Skrevet

Fikk Glow fra Jennifer Lopez i gave en gang. Helt grei den. God lukt og varer lenge.

Gjest snøball
Skrevet

Er dette et helt åpent forum? kan man bare spørre ivieg liksom? :)

Ja, er ikke det greit da? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...