Gjest kakao greier Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Har fått ett sett i julegave. Det er en flaske med kakaopulver, en med sukker/vanilje og en med amaretto sirup. Samt to kopper, skje og helletut. Men oppskrift.....nei det er det ikke..... Har du peil? 0 Siter
Gjest Ikke kaffepiken Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Vi fikk det samme. Jeg tror det er til å blande i kaffen. Ja - kakaopulveret også... Jeg prøvde det i går. Amarettoen. Ikke veldig god... Også brakk hanken til koppen, så jeg skar meg i tommelen. Lekre flasker, da! 0 Siter
Gjest kakao greier Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Vi fikk det samme. Jeg tror det er til å blande i kaffen. Ja - kakaopulveret også... Jeg prøvde det i går. Amarettoen. Ikke veldig god... Også brakk hanken til koppen, så jeg skar meg i tommelen. Lekre flasker, da! Kanskje det er mest til pynt...... Det er jo snålt at det ikke følger med oppskrift. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.