Gå til innhold

Brettspill !!!

Anbefalte innlegg

Gjest boardgames
Skrevet

Satt og mimret om gamle brettspill, som det gikk utrolig mye tid i før. Hvilke husker dere? Og HVORDAN få tak i slike gamle som ikke utgis lengre, men som man savner så sårt å se igjen??

Jeg husker bl.a vi hadde:

Fantasi, Junior fantasi, Fri fantasi, Jentesnakk, Mistenkt, Krake søker make, Kalle Anka, Regnbuespillet, Flodhesten, B-gjengen, Pippi, Labyrinten, Millionær, Bløff +++

Spilles det brettspill lenger??

Fortsetter under...

Skrevet

De fleste spillene du nevner har jeg sett i butikker og/eller internetbutikker. Om du ikke finner dem i din lokale butikk så finner du dem på internetbutikker.

Skrevet

De fleste spillene du nevner har jeg sett i butikker og/eller internetbutikker. Om du ikke finner dem i din lokale butikk så finner du dem på internetbutikker.

Vi fikk Newtonspillet til jul. Stor suksess!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Vi spiller kinasjakk, labyrint, risk, kortskalle, europaspillet, game of life, full gallup, fantasi og og axis and allies d-day. Har vel noen flere spill på luringa og:)

Skrevet

Du får da kjøpt flere av de spillene der fortsatt...

Lekebutikker, bokhandlere m.fl. fører spill.

Skrevet

Stigespill, Den forsvunne diamant, Emil i Lønneberget og Ludo er noen av spillene jeg spilte mye med mine barn.

Annonse

Skrevet

Stigespill, Den forsvunne diamant, Emil i Lønneberget og Ludo er noen av spillene jeg spilte mye med mine barn.

Den forsvunne diamant spilte jeg som barn og den finnes ennå

Skrevet

Den forsvunne diamant spilte jeg som barn og den finnes ennå

Husker jeg selv synes det var et ok spill, spilte ikke bare for barnas skyld..., datteren min laget en fin "bok" til oss foreldre om forskjellige hendelser hun husker å ha opplevd med oss, en hendelse pr. bokstav i alfabetet. På Z står det om Zanzibar, hun husker jeg havna der titt og ofte når vi spilte. Derfor jeg kom på dette spillet.

Skrevet

Selvsagt spilles det brettspill fremdeles!

Vi spiller TP, Kokkelimonke, Settlers, Scrabble og Fantasi.

Med guttungen går det i Stigespillet, Ludo og Den forsvinne diamant.

Skrevet

De fleste av de spillene du nevner der fines da vel fortsatt å få kjøpt?

Vi spiller ofte brettspill. Har en svær stabel og nå i jula ble beholdningen utvidet med "Spion", engelsk versjon av "Scrabble"(vi har den norske fra før) og "Leonardo & co" (fikk det fra Island, så vet ikke om det finnes her, kan ikke huske å ha sett det).

Skrevet

Jaa vi spiller mye brettspill og vi har maaange.

I går spillte vi bingo spillet med premier-kjempemorsomt!

I kveld blir det den forsvunne diamant.

Annonse

Skrevet

Du finner de fleste av disse i leketøysforetninger eller bokhandlere.

hare1365380455
Skrevet

Jeg husker et spill som het frøken detektiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...