Gå til innhold

bh stropper som vises under topper

Anbefalte innlegg

Gjest er det stygt?
Skrevet

er det veldig stygt? Har mange topper med veldig tynne stropper pluss bher med tykkere stropper, er det veldig stygt. Liker ikke stroppeløse, får ikke så fin kløft med de og liker heller ikke transparante stropper. Dessuten bruker jeg kun triumph sin super soft bh og de har litt breie stopper

Skrevet

Jeg kjenner ikke til de ulike typene du snakker om her.

Men jeg forstår deg dithen at du snakker om stropper som synes under noe, f.eks. under en kjole?

I så fall tenker jeg ikke over det hvis jeg ser stroppene, det har lite å si, men jeg foretrekker nok en toppløs utgave under kjolen, altså uten bh, selv om det medfører at brystene henger mer enn de ville gjort med en stram bh.

Og tro meg: Den stramme bh-en som gir deg en kraftig utrigning lurer ingen.

Unntaket er hvis brystene er veldig store og blir hengende ned mot navlen så fort du dropper kraftpluggen av en bh, noe som fort kan skje dersom brystene er over middels store.

Så den bh-løse utgaven passer nok best for dem med min type favorittbryster, nemlig relativt små bryster.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva med å kjøpe bh der man kan ta av stroppene? Eller feste på gjennomsiktige stropper? =)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet
  M.Angelica skrev (På 26.12.2005 den 2.36):

Hva med å kjøpe bh der man kan ta av stroppene? Eller feste på gjennomsiktige stropper? =)

M.Angelica, er du oppe nattestid du også?

Gjest VELDIG anonym nåh.
Skrevet

jeg bryr meg iallfall ikke om stroppene vises. Helst at de er ca samme farge som stroppen til toppen da.

Får jo vondt i puppene om jeg går uten bh, særlig om jeg skal ut å danse :)

Men Kapphal har et par bh'er med vanlige stropper og gjennomsiktige stropper, som man kan byttte på. De er jo veldig greie da. Er LITT søm øverst i gjennomsiktige stroppen så den sitter liksom litt bedre enn de helt plastikk...(innbiller jeg meg)

Skrevet

Det er når slike spørsmål dukker opp, at man lurer på hvorfor jenter bruker stringtruser.

Hva er vitsen med at dere på død og liv skal skjule undertøyskanter på rompa, mens det er helt greit å vise undertøyskanter på ryggen?

Skrevet

Nei det er ikke veldig stygt, det er nok mer dere kvinner som henger der opp i dette en oss menn.

Skrevet
  GeirM skrev (På 26.12.2005 den 8.36):

Det er når slike spørsmål dukker opp, at man lurer på hvorfor jenter bruker stringtruser.

Hva er vitsen med at dere på død og liv skal skjule undertøyskanter på rompa, mens det er helt greit å vise undertøyskanter på ryggen?

Jeg bruker stringtruser fordi de er mest behagelige - også når jeg trener.. Vanlige truser krøller seg og kryper inni sprekker de egentlig ikke skal være i.

Det finnes kun ett reelt alternativ til string (hvis man ser bort fra nettoen): boxere.

Gjest vanlig truse
Skrevet
  mensana skrev (På 26.12.2005 den 9.54):

Jeg bruker stringtruser fordi de er mest behagelige - også når jeg trener.. Vanlige truser krøller seg og kryper inni sprekker de egentlig ikke skal være i.

Det finnes kun ett reelt alternativ til string (hvis man ser bort fra nettoen): boxere.

Det er da omvendt!! Og alle som sier noe annet fotrenger det... nemlig at stringtruser kryper inn i de hull som er, og "vanlige" truser gjør det ikke!Det er forfengelighet, ikke behagelighet... - men bevares, hver sin smak!

Gjest vanlig truse
Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 26.12.2005 den 1.06):

Jeg kjenner ikke til de ulike typene du snakker om her.

Men jeg forstår deg dithen at du snakker om stropper som synes under noe, f.eks. under en kjole?

I så fall tenker jeg ikke over det hvis jeg ser stroppene, det har lite å si, men jeg foretrekker nok en toppløs utgave under kjolen, altså uten bh, selv om det medfører at brystene henger mer enn de ville gjort med en stram bh.

Og tro meg: Den stramme bh-en som gir deg en kraftig utrigning lurer ingen.

Unntaket er hvis brystene er veldig store og blir hengende ned mot navlen så fort du dropper kraftpluggen av en bh, noe som fort kan skje dersom brystene er over middels store.

Så den bh-løse utgaven passer nok best for dem med min type favorittbryster, nemlig relativt små bryster.

Man veit man har kommet i overgangsalderen, når sitringen i brystvortene skyldes at de har kommet i klem i bukselinningen ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet
  Ulvinnen Lurulf skrev (På 26.12.2005 den 3.19):

M.Angelica, er du oppe nattestid du også?

He he..Ja, vi var ute en tur.Måtte sef inn på dol en tur, før jeg fant senga =)

Skrevet
  vanlig truse skrev (På 26.12.2005 den 10.23):

Det er da omvendt!! Og alle som sier noe annet fotrenger det... nemlig at stringtruser kryper inn i de hull som er, og "vanlige" truser gjør det ikke!Det er forfengelighet, ikke behagelighet... - men bevares, hver sin smak!

Ja, jenter klarer å moblisere utrolig mye vikarierende argumenter for stringtruse-bruk. Alt unntatt forfengelighet mht undertøyskanter. Selvfølgelig kan de ikke bruke undertøyskanter som motiv, fordi da må de også gå BH-løse.

Skrevet
  vanlig truse skrev (På 26.12.2005 den 10.23):

Vel... konklusjonen blir kanskje at smaken er som baken. Jeg er vant til string og føler at det er ubehagelig at vanlig truse sklir rundt i buksa og klumper seg på en av sidene (og det er ubehagelig å stadig måtte fikse på trusen. Les: dra den ut av diverse hull..) Sportsstringer av ymse merker er superbehagelige og jeg bruker utelukkende disse. (stringer fra H&M o.l teller ikke som undertøy. De lever sin egen verden)

Vise undertøyskanter...? Dette tenker jeg ikke ett sekund på. Leeeenge siden jeg var fjortis og bekymret meg om den type ting.

- men som sagt: boksere er en god nummer to på truselista.

Til sist (som svar til trådstarter): jeg synes ikke det gjør noe om bh-stropper viser..

Skrevet
  mensana skrev (På 26.12.2005 den 9.54):

Stringen går jo inn i en sprekk den! Rumpesprekken! Synes ikke det er behagelig og naturlig å ha en stroppd er jeg altså.

Skrevet
  GeirM skrev (På 26.12.2005 den 8.36):

Det beste er à ikke bruke noe som helst, hater undertöy, nàr d gjelder underdelen i hvert fall

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...