Gå til innhold

Har alle nordmenn som omkom i sunamien blitt identifisert?

Anbefalte innlegg

De sier det at alle nordmenn som omkom har blitt identifisert, men gjelder det bare nordmenn med vestlig utseende?

det var jo flere norske statsborgere som var født på Sri Lanka og et av barna som omkom var adoptert fra Korea

har disse også blitt regnet med og identifisert?

eller snakker vi bare om "vestlige" nordmenn her?

Fortsetter under...

Såvidt jeg vet ble i alle fall den vesle adopterte jenta identifisert. De andre vet jeg ikke.

Jeg har tenkt så veldig mye på akkurat den familien nå i julen. Jeg har selv en liten datter på samme alder, adoptert fra Asia, så det er ikke vanskelig å tenke seg inn i deres sted. Det kunne vært oss.

Jeg har så veldig vondt av den familien, og selvsagt også alle de andre familiene som mistet sine i katastrofen. Det er så mye større og verre enn man kan noen gang kan fatte.

Såvidt jeg vet ble i alle fall den vesle adopterte jenta identifisert. De andre vet jeg ikke.

Jeg har tenkt så veldig mye på akkurat den familien nå i julen. Jeg har selv en liten datter på samme alder, adoptert fra Asia, så det er ikke vanskelig å tenke seg inn i deres sted. Det kunne vært oss.

Jeg har så veldig vondt av den familien, og selvsagt også alle de andre familiene som mistet sine i katastrofen. Det er så mye større og verre enn man kan noen gang kan fatte.

Så bra at hun ble identifisert. Jeg gikk ut fra at det ville bli veldig vanskelig for identifiseringsarbeidet når de ikke kunne bruke DNA opp mot foreldrenes og at sjansen for at hun ble lagt i en massegrav var stor.

noen jeg kjenner kjente visst denne familien.De hadde ventet så lenge på å få henne og så skjedde dette.Jeg gråter bare jeg tenker på det.

Nei det er bare tragisk. Men det var fint å høre at hun var identifisert så de iallefall får en grav å gå til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...