keinstein Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har nettopp fått bilde av det som skulle være "bare _en_ stor rakett eller fyrverkeri". Innkjøpssjefen har kjøpt en stor trekasse på 12 kg som vi bare tar av lokket på og tenner en lunte. Innkjøper jobber i en stor sportsbutikk og har hatt utpakking i dag. Det ser uhygelig farlig ut, og jeg har funnet ut at jo lenger unna jeg står, jo bedre ser jeg. Jeg rører ikke raketter og pyrosaker overhodet. Men i år må jeg vel ta med kikkert. Jeg foreslår også at den eldste og mest unyttige tenner på, de andre har et lenger liv å leve, så nå er det "krangel" om hvem som er mest nyttig. Det viser seg at det er mest datafolk, og da blir det vel en slik. Vi har arrangert kamikaze-avskjed etter beskrivelse på internett, med pannebånd og greier. Det er vel slik at denne kan velge hvem han vil av damen å feie over før han drar? Men det skorter på offerviljen i lottekorpset her. En liten minoritet vil heller sende en kvinne, men jeg har en mistanke om et plott der i gården. De har visse preferanser, rivaliseringshensyn og planer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211643-med-engstelse-til-nytt%C3%A5rsaften-hvor-er-tilfluktsrommet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.