Gå til innhold

Med engstelse til nyttårsaften, hvor er tilfluktsrommet?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått bilde av det som skulle være "bare _en_ stor rakett eller fyrverkeri". Innkjøpssjefen har kjøpt en stor trekasse på 12 kg som vi bare tar av lokket på og tenner en lunte. Innkjøper jobber i en stor sportsbutikk og har hatt utpakking i dag.

Det ser uhygelig farlig ut, og jeg har funnet ut at jo lenger unna jeg står, jo bedre ser jeg. Jeg rører ikke raketter og pyrosaker overhodet. Men i år må jeg vel ta med kikkert. Jeg foreslår også at den eldste og mest unyttige tenner på, de andre har et lenger liv å leve, så nå er det "krangel" om hvem som er mest nyttig. Det viser seg at det er mest datafolk, og da blir det vel en slik.

Vi har arrangert kamikaze-avskjed etter beskrivelse på internett, med pannebånd og greier. Det er vel slik at denne kan velge hvem han vil av damen å feie over før han drar? Men det skorter på offerviljen i lottekorpset her.

En liten minoritet vil heller sende en kvinne, men jeg har en mistanke om et plott der i gården. De har visse preferanser, rivaliseringshensyn og planer...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...