ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Oh, baby! Om halvannen time spiller Liverpool - Newcastle, og julas første juleøl skal sprettes. I ovnen står noen rundstykker og gjør seg, og Roastbeef, remulade, sprøstekst løk og andre småting jeg liker å mekke mine eminente smørbrød med, står og venter på å fortæres av min følsomme gane. Schål! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Har du våknet igjen? Takk for i natt, du var fantastisk :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Har du våknet igjen? Takk for i natt, du var fantastisk :-) What?!?! *sjalu* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 What?!?! *sjalu* Du skjønner, jeg ble liggende våken i natt ved siden av mannen min og tenke på SDD. Så da tok jeg like godt kontakt med ham 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 God jul og fred i stua. God jul! Ta deg en Aas juleøl. Aas er av en annen verden i år! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Har du våknet igjen? Takk for i natt, du var fantastisk :-) Står opp til fornuftig tidspunkt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 What?!?! *sjalu* Så-så, kjære. Så-så. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Du skjønner, jeg ble liggende våken i natt ved siden av mannen min og tenke på SDD. Så da tok jeg like godt kontakt med ham Tenker meg det, ja. Så hadde der blokkert meg! Dere stod nemlig som frakoblet begge to da jeg var inne på msn *Tusle fornærmet inn i klosteret* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Står opp til fornuftig tidspunkt! Høres bra ut :-) Fotballkamp og god mat må være en fin start på ferien :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Tenker meg det, ja. Så hadde der blokkert meg! Dere stod nemlig som frakoblet begge to da jeg var inne på msn *Tusle fornærmet inn i klosteret* Du tuslet nok for tidlig inn i klosteret, siden du var gått når jeg kom. Jeg kunne ikke la SDD vansmekte helt alene... Så jeg var bare snill, flørtet (nesten) ikke... 0 Siter
keinstein Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 God jul! Ta deg en Aas juleøl. Aas er av en annen verden i år! Velkommen etter, Aass juleøl er på plass i ølskuffen for lengst. En diger sylte, hjemmelaget sennep, grove rundstykker rødbeter, en slump akkevitt pluss en nabo som er gjenoppstått kl 14 etter julefeiringen 2. dag. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Så-så, kjære. Så-så. *Tar en øl for å roe nervene* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Velkommen etter, Aass juleøl er på plass i ølskuffen for lengst. En diger sylte, hjemmelaget sennep, grove rundstykker rødbeter, en slump akkevitt pluss en nabo som er gjenoppstått kl 14 etter julefeiringen 2. dag. Hjemmelaget sennep hørtes godt ut. Jeg har bare den vanlige fra Idun. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Du tuslet nok for tidlig inn i klosteret, siden du var gått når jeg kom. Jeg kunne ikke la SDD vansmekte helt alene... Så jeg var bare snill, flørtet (nesten) ikke... Okei da.. Siden det er søte deg, så lar jeg det gå 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Okei da.. Siden det er søte deg, så lar jeg det gå Takk skal du ha. *smask*. Vi hadde det veldig koselig, men det hadde vært enda bedre om du var med, vet du! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Takk skal du ha. *smask*. Vi hadde det veldig koselig, men det hadde vært enda bedre om du var med, vet du! *Smask tilbake* Jeg lå nok i koma på den tiden. Jeg får heller bli med neste gang 0 Siter
keinstein Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Hjemmelaget sennep hørtes godt ut. Jeg har bare den vanlige fra Idun. Coleman pulver med epleeddik og fløte/melk. Litt sukker og timian. det fins flere tørre sennepsfrøblandinger i innvandrerbutikker. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 *Smask tilbake* Jeg lå nok i koma på den tiden. Jeg får heller bli med neste gang Det får du :-) En skikkelig nattprat, det gleder jeg meg til! Vi får ta det når SDD er ferdig med juleferien sin :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det får du :-) En skikkelig nattprat, det gleder jeg meg til! Vi får ta det når SDD er ferdig med juleferien sin :-) ..og når jeg endelig får ferie! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.