Gå til innhold

Sånn! Nå er det juleferie!

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Det er klart at jeg må gå til andre når du ikke er tilgjengelig :-(....sånn er det bare...

Hadde du vært våken da jeg tuslet rundt i webbisklosteret i 04-tiden om morgenen, så hadde jeg oppsøkt deg, men der var alt lukket og låst.

Du må sove om natten!;)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• mrxx

4

• amber sun

4

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Du må sove om natten!;)

Det er jeg helt enig i, Hare!

Jeg har det sånn at jeg våkner veldig lett, men har vanskelig for å sovne igjen.

Jeg våknet av at mannen min slo til meg med albuen i søvne. Mens jeg lå der og vred meg og ikke klarte å sovne, så begynte jeg å tenke på SDD som hadde sin siste nattevakt etter minimalt med søvn.

Så da stod jeg opp og fikk en hyggelig chat med han i stedet for bare å ligge å stirre i taket.

Det er klart at jeg må gå til andre når du ikke er tilgjengelig :-(....sånn er det bare...

Hadde du vært våken da jeg tuslet rundt i webbisklosteret i 04-tiden om morgenen, så hadde jeg oppsøkt deg, men der var alt lukket og låst.

Du får skaffe deg metoder som gjør at jeg blir tilgjengelig da vet du, hehe.

Du får skaffe deg metoder som gjør at jeg blir tilgjengelig da vet du, hehe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...