amber sun Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Har du våknet igjen? Takk for i natt, du var fantastisk :-) Har du gått over til sdd i løpet av jula? Interessant...for det betyr vel at jeg får mrxx oftere enn hittil, mener jeg. Eller? ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Har du gått over til sdd i løpet av jula? Interessant...for det betyr vel at jeg får mrxx oftere enn hittil, mener jeg. Eller? ;-) Det blir nok heller: Jatakk, begge deler :-) SDD er nok bare til låns når M.Angelica er i sin dypeste skjønnhetssøven, så jeg har ikke tenkt å si opp abbonementet mitt med mrxx med det første. Du må nok dele på godene med meg fortsatt, dessverre. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Har du gått over til sdd i løpet av jula? Interessant...for det betyr vel at jeg får mrxx oftere enn hittil, mener jeg. Eller? ;-) *LOL* Det hadde hun nok ikke tenkte på 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det blir nok heller: Jatakk, begge deler :-) SDD er nok bare til låns når M.Angelica er i sin dypeste skjønnhetssøven, så jeg har ikke tenkt å si opp abbonementet mitt med mrxx med det første. Du må nok dele på godene med meg fortsatt, dessverre. He he..bra svar! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 He he..bra svar! :-) Jeg kan å sno meg, ser du! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 *LOL* Det hadde hun nok ikke tenkte på Ingen fare, dette takler jeg glatt, hehe! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 God ferie! Da får du slappe av og kose deg med juleøl og fotball! Da må det jo bli bra.. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det blir nok heller: Jatakk, begge deler :-) SDD er nok bare til låns når M.Angelica er i sin dypeste skjønnhetssøven, så jeg har ikke tenkt å si opp abbonementet mitt med mrxx med det første. Du må nok dele på godene med meg fortsatt, dessverre. hehe såpass altså. Vel, det er lov å prøve seg ;-P 0 Siter
Gyda Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Jeg sitter og ser kampen nå - da vet jeg vi gjør akkurat det samme. *s* 2-0 akkurat nå, håper det holder seg. God juleferie, du fortjener det - sånn litt etter oss andre i løypa ... 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Kooos deg! :-D Og ha en finfin juleferie. *S* 0 Siter
Gyda Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Jeg sitter og ser kampen nå - da vet jeg vi gjør akkurat det samme. *s* 2-0 akkurat nå, håper det holder seg. God juleferie, du fortjener det - sånn litt etter oss andre i løypa ... Men det var vel forresten hands (moralske 3-0)? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Men det var vel forresten hands (moralske 3-0)? Hands og rødt kort, 3-0 og spill 11 mot 9, så resultatet kunne blitt forrykende. Men jeg klager ikke over 2-0 og 12 PL-kamper uten å slippe inn mål. .) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 hehe såpass altså. Vel, det er lov å prøve seg ;-P "Vel, det er lov å prøve seg ;-P" Det var et godt forsøk, men det holdt ikke denne gangen :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Hands og rødt kort, 3-0 og spill 11 mot 9, så resultatet kunne blitt forrykende. Men jeg klager ikke over 2-0 og 12 PL-kamper uten å slippe inn mål. .) Gratulerer! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Hvordan gikk kampen? =) Maten hørtes god ut. Du får sende litt over hit og. Her er det ikke så mye og velge mellom siden jeg ikke rakk butikken på lørdag ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Har du gått over til sdd i løpet av jula? Interessant...for det betyr vel at jeg får mrxx oftere enn hittil, mener jeg. Eller? ;-) Det er klart det solguden, går hun til andre så får du mer.-)....sånn er det bare... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Hvordan gikk kampen? =) Maten hørtes god ut. Du får sende litt over hit og. Her er det ikke så mye og velge mellom siden jeg ikke rakk butikken på lørdag ;o) Liverpool vant 2-0. Mat er sendt ved hjelp av telepati. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Liverpool vant 2-0. Mat er sendt ved hjelp av telepati. Så bra! Heia LFC =) Tusen takk, nå ble jeg godt og mett =) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det er klart det solguden, går hun til andre så får du mer.-)....sånn er det bare... :-) Likte det svaret, du. *s* hehe ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det er klart det solguden, går hun til andre så får du mer.-)....sånn er det bare... Det er klart at jeg må gå til andre når du ikke er tilgjengelig :-(....sånn er det bare... Hadde du vært våken da jeg tuslet rundt i webbisklosteret i 04-tiden om morgenen, så hadde jeg oppsøkt deg, men der var alt lukket og låst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.