hare1365380455 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det er klart at jeg må gå til andre når du ikke er tilgjengelig :-(....sånn er det bare... Hadde du vært våken da jeg tuslet rundt i webbisklosteret i 04-tiden om morgenen, så hadde jeg oppsøkt deg, men der var alt lukket og låst. Du må sove om natten! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Du må sove om natten! Det er jeg helt enig i, Hare! Jeg har det sånn at jeg våkner veldig lett, men har vanskelig for å sovne igjen. Jeg våknet av at mannen min slo til meg med albuen i søvne. Mens jeg lå der og vred meg og ikke klarte å sovne, så begynte jeg å tenke på SDD som hadde sin siste nattevakt etter minimalt med søvn. Så da stod jeg opp og fikk en hyggelig chat med han i stedet for bare å ligge å stirre i taket. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 :-) Likte det svaret, du. *s* hehe ;-) Ja du gjorde vel det, hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det er klart at jeg må gå til andre når du ikke er tilgjengelig :-(....sånn er det bare... Hadde du vært våken da jeg tuslet rundt i webbisklosteret i 04-tiden om morgenen, så hadde jeg oppsøkt deg, men der var alt lukket og låst. Du får skaffe deg metoder som gjør at jeg blir tilgjengelig da vet du, hehe. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det er klart at jeg må gå til andre når du ikke er tilgjengelig :-(....sånn er det bare... Hadde du vært våken da jeg tuslet rundt i webbisklosteret i 04-tiden om morgenen, så hadde jeg oppsøkt deg, men der var alt lukket og låst. Du får skaffe deg metoder som gjør at jeg blir tilgjengelig da vet du, hehe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Du får skaffe deg metoder som gjør at jeg blir tilgjengelig da vet du, hehe. Jeg tror jeg fant metoden, akkurat nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.