amber sun Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 hehe oppdaget akkurat at jeg sto og tygget i meg alle mulige rare godterier _mens_ jeg lager middag... Hva tyder dette på tro? At jula har vart for lenge? *stønn* Imorgen er det jobb igjen, takk og pris for det, hehe. *gomler flere godterier* ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Ah, kjenner meg godt igjen altså! Imorgen kveld/natt skal jeg ut på byen. Har kjøpt meg et stilig antrekk som passer perfekt. Idag tidlig følte jeg at magen stod som ei bule, så jeg fikk litt panikk..Ser for meg en bollemage under den kule dressen :-( Idag har skulle jeg være superflink og spise bare sunt. Dagen starta med ryvita knekkebrød med makrell i tomat. Til lunsj var det verre...tok litt marsipan og rester av riskremen med rød saus (ikke pent å kaste mat, ikke sant?). Nå har gubben og jeg gjort en avtale: Han skal sove på sofaen en time. Når han våkner skal jeg trimme! En halvtime på "skimaskina" mi og en halvtime med pilates hjelper forhåpentligvis litt på b(j)ulemagen? *optimist* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Hehe, jeg gomler også noe snop nå. Jeg glemte å spise det julaften.... Men så må det bli en god pause! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Ah, kjenner meg godt igjen altså! Imorgen kveld/natt skal jeg ut på byen. Har kjøpt meg et stilig antrekk som passer perfekt. Idag tidlig følte jeg at magen stod som ei bule, så jeg fikk litt panikk..Ser for meg en bollemage under den kule dressen :-( Idag har skulle jeg være superflink og spise bare sunt. Dagen starta med ryvita knekkebrød med makrell i tomat. Til lunsj var det verre...tok litt marsipan og rester av riskremen med rød saus (ikke pent å kaste mat, ikke sant?). Nå har gubben og jeg gjort en avtale: Han skal sove på sofaen en time. Når han våkner skal jeg trimme! En halvtime på "skimaskina" mi og en halvtime med pilates hjelper forhåpentligvis litt på b(j)ulemagen? *optimist* hehe det var ihvertfall gode forsetter. ;-) Det er jaggu ikke lett å komme løs fra julens godteri-grep...en blir så fort vant med å gomle godteri akkurat når en har lyst. *ler* 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Hehe, jeg gomler også noe snop nå. Jeg glemte å spise det julaften.... Men så må det bli en god pause! hehe glemte å spise det på julaften? Da må det spises nå, helt klart. ;-) Godt å se at det ikke bare er jeg som har satt meg fast i julens godteri-grep. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det er JUL! Og i jula gjør vi som vi vil. Vi gumler og gumler. Hvis det dukker opp en aldri så liten følelse av noe som minner om sultfølelse, så forter vi oss og stapper innpå en marsipangris eller en tre-fire Toffeefee (eller hvordan det nå skrives) i full fart. Kald ribbe i kjøleskapet står der for å taes når som helst - hele døgnet. Nå har jeg akkurat lagt pinnekjøttet i vann så vi får oss en deilig middag i morra, og multekremen er ferdiglaga til kaffebesøket som kommer om en times tid. Åh - det er deilig med jul. Nam. (Badevekta har jeg gjemt under en hylle, og den tar jeg ikke fram igjen før en gang uti februar.) Fortsatt god (mat)jul fra 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Det er JUL! Og i jula gjør vi som vi vil. Vi gumler og gumler. Hvis det dukker opp en aldri så liten følelse av noe som minner om sultfølelse, så forter vi oss og stapper innpå en marsipangris eller en tre-fire Toffeefee (eller hvordan det nå skrives) i full fart. Kald ribbe i kjøleskapet står der for å taes når som helst - hele døgnet. Nå har jeg akkurat lagt pinnekjøttet i vann så vi får oss en deilig middag i morra, og multekremen er ferdiglaga til kaffebesøket som kommer om en times tid. Åh - det er deilig med jul. Nam. (Badevekta har jeg gjemt under en hylle, og den tar jeg ikke fram igjen før en gang uti februar.) Fortsatt god (mat)jul fra hehe god (mat)jul ja. :-D Nå har 6åringen og jeg akkurat hatt en skikkelig ryddesjau her. :-) Hele rommet hennes er sortert og rydda, jeg tok ting ut av hyller og bokser og kriker og kroker, hun bestemte om hun ville ha det, kaste det eller sette det på loftet. Hun kasta med hard hånd, hehe. Plutselig har hun mange ledige hyller, en hel kurv uten noe oppi - og masse plass til julegavene hun har fått. :-) Og mamma'n er smørblid som dagen er lang...ingenting er som en skikkelig ryddesjau! 0 Siter
Gyda Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 hehe god (mat)jul ja. :-D Nå har 6åringen og jeg akkurat hatt en skikkelig ryddesjau her. :-) Hele rommet hennes er sortert og rydda, jeg tok ting ut av hyller og bokser og kriker og kroker, hun bestemte om hun ville ha det, kaste det eller sette det på loftet. Hun kasta med hard hånd, hehe. Plutselig har hun mange ledige hyller, en hel kurv uten noe oppi - og masse plass til julegavene hun har fått. :-) Og mamma'n er smørblid som dagen er lang...ingenting er som en skikkelig ryddesjau! Fornuftig gjeskjeft. Meget imponerende. Gratulerer med godt utført jobb (som skulle vært gjort her for lenge siden)! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Fornuftig gjeskjeft. Meget imponerende. Gratulerer med godt utført jobb (som skulle vært gjort her for lenge siden)! Takk takk :-) Nå sitter snuppa i sofaen og gumler pepperkaker mens hun ser film. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Vi har akkurat sett på "Who framed Roger Rabbit" mens vi gomlet på nøtter og julekaker. Nå lager vi middag. Setningen: "Ikke spis mer før middag" ble visst borte før juestria en gang... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Jeg lever på godteri for tiden.. :/ MEN det er bare jul en gang i året 0 Siter
Gjest bry Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Jeg lever på godteri for tiden.. :/ MEN det er bare jul en gang i året Du er ikke alene om det...he he... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Du er ikke alene om det...he he... Godt vi er flere! =D 0 Siter
Gjest bry Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Godt vi er flere! =D jadda..vi får ta det igjen til nyttår...C",) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Vi har akkurat sett på "Who framed Roger Rabbit" mens vi gomlet på nøtter og julekaker. Nå lager vi middag. Setningen: "Ikke spis mer før middag" ble visst borte før juestria en gang... hehe høres ut akkurat som hos oss i jula, det der. ;-) Men imorgen er det hverdag igjen!*s* 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Jeg lever på godteri for tiden.. :/ MEN det er bare jul en gang i året Du også? hehe :-D Nå er det ikke mye godteri igjen her...for jeg tok meg nettopp noen biter til. Tenkte jeg fikk benytte sjansen så lenge jula er her...imorgen er det jobb igjen, hehe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 hehe høres ut akkurat som hos oss i jula, det der. ;-) Men imorgen er det hverdag igjen!*s* Du får kose deg på jobb i morgen (uten stress)! Vi må finne på en aktivitet her i heimen så vi får beveget oss litt mer, med all denne julekosen er det ingen som våger seg på badevekta i hvert fall! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Det er JUL! Og i jula gjør vi som vi vil. Vi gumler og gumler. Hvis det dukker opp en aldri så liten følelse av noe som minner om sultfølelse, så forter vi oss og stapper innpå en marsipangris eller en tre-fire Toffeefee (eller hvordan det nå skrives) i full fart. Kald ribbe i kjøleskapet står der for å taes når som helst - hele døgnet. Nå har jeg akkurat lagt pinnekjøttet i vann så vi får oss en deilig middag i morra, og multekremen er ferdiglaga til kaffebesøket som kommer om en times tid. Åh - det er deilig med jul. Nam. (Badevekta har jeg gjemt under en hylle, og den tar jeg ikke fram igjen før en gang uti februar.) Fortsatt god (mat)jul fra Hah! Vi har ikke badevekt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 hehe god (mat)jul ja. :-D Nå har 6åringen og jeg akkurat hatt en skikkelig ryddesjau her. :-) Hele rommet hennes er sortert og rydda, jeg tok ting ut av hyller og bokser og kriker og kroker, hun bestemte om hun ville ha det, kaste det eller sette det på loftet. Hun kasta med hard hånd, hehe. Plutselig har hun mange ledige hyller, en hel kurv uten noe oppi - og masse plass til julegavene hun har fått. :-) Og mamma'n er smørblid som dagen er lang...ingenting er som en skikkelig ryddesjau! Jeg skal gjøre det samme her, men nå holder jeg på med noen andre rom.... 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Jeg skal gjøre det samme her, men nå holder jeg på med noen andre rom.... Lykke til, hare. :-) Det er så godt å bli ferdig med sånne ting. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.