hare1365380455 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Lykke til, hare. :-) Det er så godt å bli ferdig med sånne ting. *s* Takk, takk! Men jeg føler nå at jeg aldri blir helt ferdig.... Men jeg skal nå forsøke! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Jeg har også levd utelukkende på ribbe i lefse, kake, godter,cola og øl siden julaften:-o Men skal det ikke være litt sånn i jula da? Snart er det januar uansett, og da har jeg spist opp godtet og må over på HELT andre ting. Men litt blubbete og est og dekadent, føler jeg megjo da, her jeg sitter og mauler marsipan, mens jeg varmer pizzahorn i ovnen..;-) Fortsatt god jul,og kos deg med både knask og middag! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Jeg har også levd utelukkende på ribbe i lefse, kake, godter,cola og øl siden julaften:-o Men skal det ikke være litt sånn i jula da? Snart er det januar uansett, og da har jeg spist opp godtet og må over på HELT andre ting. Men litt blubbete og est og dekadent, føler jeg megjo da, her jeg sitter og mauler marsipan, mens jeg varmer pizzahorn i ovnen..;-) Fortsatt god jul,og kos deg med både knask og middag! :-) hehe joda, det skal vel egentlig være sånn i jula. Du har rett idet. :-) Fortsatt god jul til deg også, laguna. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.