keinstein Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Men noen ganger dukker det opp noen aldeles nydelige snupper som sikkert skal engasjsere barn med hopp og sprett og spillopper. Men jeg blir også engasjert. Hu i dag var helt rå. Burde jeg skamme meg? 0 Siter
keinstein Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 For ordens skyld: jeg tipper hun var mange og tjue år gammel altså . 0 Siter
Gjest bry Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Barne tv kan være koselig det. Syns ikke du skal skamme deg av den grunn..C",) Kos deg du!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Barne tv kan være koselig det. Syns ikke du skal skamme deg av den grunn..C",) Kos deg du!!! Hun programlederen i dag var aldeles nydelig. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Hun programlederen i dag var aldeles nydelig. Åja...ja ja bra det at du nyter det. Ingenting er bedre enn å ha lyse øyeblikk....C",) 0 Siter
org Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 For ordens skyld: jeg tipper hun var mange og tjue år gammel altså . Fin presisering, keinstein, fin presisering. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Skrevet 26. desember 2005 Fin presisering, keinstein, fin presisering. Ja, jeg vil jo ikke at noen skal misforstå. Det var forresten bare henne der, og noen figurer og saker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.