Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest flash

Hei, jeg er ei jente på 22 år, som fortsatt er jomfru. Det gjør nemlig så vondt at jeg ikke får til å ha penis helt inni meg. Først gjorde det vondt med en finger. Så var det grusomt med 2, men nå går det også når jeg er ordentlig opphisset og sammen med min kjæreste. Men når vi skal prøve å ligge sammen, butter han imot noe, og det gjør så vondt at det føles som et åpent sår. Er dette jomfruhinna? Er det nervefibre i den? Og kan man få 2 fingre inn og fortsatt være jomfru? Dette har vært med på å ødelegge ett forhold for meg før, og jeg vil ikke la det bli sånn igjen, så jeg lurer på om noen har svar, råd eller tips til meg?? Er det jomfruhinna eller er det at jeg er for trang? Og hva kan jeg gjøre?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21167-f%C3%A5r-ikke-gjennomf%C3%B8rt-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håper jeg va til hjelp =)

heisan flash

Jeg skal prøve å hjelpe deg så mye jeg kan. Jeg har samme problemer men har klart å gjøre den "litt mindre trang". Jeg føler meg for trang jeg også, og føler at han er alt for stor for meg. Men det viktigste er at du slapper av. Det er ikke noe farlig. Det er bra at du begynner med å putte en finger så 2 fingrer. Men prøv å være kjempe opphisset og da skal du se at skjeden er elastisk. For når ei jente blir kåt da blir skjeden mer elastisk. Vi føder barn gjennom samme hull så det burte gå an å putte en penis i den. Du er kanskje for trang. Men hvis du øver deg med fingrer da utvider du litt skjeden. Litt etter litt så kommer du til å klære å putte 3 fingrer uten at det gjør vondt. Skal se. Øvelse gjør mester. Jeg og kjæresten klarte ikke å gjennomføre samleie av samme grunn, for at jeg var for trang. Han kan ta seg en tur på apoteket og kjøpe glidemiddel, for det hjelper frem hvis du er ikke våt nok. Dere må kose masse før han prøver seg inn i deg. Ikke vær nervøs og hvis han kommer seg litt inn i deg, og så stopper så hvis det gjør vondt, la han are være slik inn i deg litt, så prøver han å putte litt mer. Det skal ikke være noe problem. ikke tenk at hans penis er alt for brei eller stor for deg for da får du panikk og musklene trekker seg sammen. Jeg er ikke noe ekspert på dette her men jeg vet at du føler deg ille til måte. Han må bare ha litt tålmodighet for det kommer til å gå bare bra. Kan ikke du kjøpe deg en dildo og øve deg med den. Opphiss deg oh prøv foriktig å putte den inn i skjeden. Da øver du musklene der nede til å fungere på en annen måte. Kanskje de er ikke vant til å bli brukt til samleie. Men bare prøv deg frem. Håper jeg va til hjelp.

Lykke til for dette kommer til å gå bare bra =)

Koz

Mette Moen, Gynekolog

Du har fått en fin oppskrift av Koz. Hvis det likevel er vanskelig, synes jeg du skal få en lege til å undersøke deg, en sjelden gang kan det være nødvendig med litt hjelp (et lite klipp). Skjeden er meget tøyelig, et barnehode med diameter på 10 cm kan passere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...