Gå til innhold

Hvilken mobil? samsung eller nokia?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk gavekort på mobiltelefon av familien i julegave,men er usikker på hvilken mobiltelefon jeg skal velge...

Min søster snakker så varmt om Nokia N-70,mens mamma har en samsung E-730 som hun skryter av.

Selv har jeg ikke helt greie på dette.Egentlig vil jeg bruke litt tid på å bestemme meg,men samtidig vil jeg ha mobil nå!!

Eneste jeg vet er at strømtiden er viktig for meg.Ønsker ikke en mobil jeg må ladde annen hver dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211698-hvilken-mobil-samsung-eller-nokia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg har bare hatt Nokia. Men jeg hører "alle" sier at Samsung er mye vanskeligere å betjene. Den er liksom ikke så logisk som Nokia og Sony Ericsson.

Jeg har tidligere hatt flere nokia og en sony ericsson. Nå har jeg samsung d500 og den er absolutt ikke vanskeligere å betjene. Veldig fornøyd med samsung

...den evige natteravn...

Er ikke så kjempe interessert i tekniske ting, men mobil er greit å ha...

Her i huset har vi hatt Samsung x 2 Sony Erikson x 2 og Nokia x 5.

Foretrekker helt klart Nokia, men ser at enkelte av de nyere telefonene nærmer seg meny oppsettet til Sony Erikson...

Jeg har tidligere hatt flere nokia og en sony ericsson. Nå har jeg samsung d500 og den er absolutt ikke vanskeligere å betjene. Veldig fornøyd med samsung

Jeg har ikke gode erfaringer med Samsung. Har hatt mange Nokia, noen Sony Ericsson, to Motorola (styr unna) og en Samsung D500. Samsungen var grei å betjene, men hadde et par særegenheter som irriterte meg. Ikke stor bokstav etter punktum når man skriver SMS og en håpløs sync-funksjon med Outlook. Pluss en del andre småting jeg ikke likte. Jeg holdt ut med den i et halvt år før jeg solgte den og da valgte jeg en SE K750, men Nokia har sikkert like bra modeller.

Annonse

Gjest den ekte noor

Om du ønsker deg en mobil du ikke trenger å lade annenhver dag kjøper du ikke samsung. Kjøpte meg en samsung D500 rett før jul, og den må lades hele tiden, samt at jeg ikke får til å sette den på lydløs (den vibrerer da). Og da har jeg skrudd av alle fiffige funksjoner og ikke brukt mp3 spilleren enda.

Min gamle Nokia5140 var jeg strålende fornøyd med, ladet den en gang i uka sånn ca. Hadde jeg bare ikke ødelagt den i fylla, så hadde jeg hatt den enda:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...