Gå til innhold

Jeg kasta halvparten av det jeg eier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg trengte et garderobeskap og en kommode til, men ikke etter razzia med 1-års regel.

Fortsetter under...

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig! Men jeg holder på i dag med rydding og MÅ gi bort noe (mye)....

hare1365380455
Skrevet

Ahh, tror jeg skal ta ibruk den regelen jeg også *smart:

Men det er ingen lett regel...

Skrevet

Men det er ingen lett regel...

Nei, det tror ikke jeg heller.

Kan jo hende jeg får bruk for den/dette plagget senere, osv..

Kjenner til det.

Skrevet

Så flink du er! Men jeg har vanskelig for å kaste ting som KAN bli brukt. Jobber med det da. Men er jo oppdratt til at en ikke kaster noe liksom. Verken mat eller klær eller annet, så lenge det kan brukses. Men jeg gir bort endel da. DET er liksom lettere. da KASTER jeg det ikke.

Annonse

Skrevet

Så flink du er! Men jeg har vanskelig for å kaste ting som KAN bli brukt. Jobber med det da. Men er jo oppdratt til at en ikke kaster noe liksom. Verken mat eller klær eller annet, så lenge det kan brukses. Men jeg gir bort endel da. DET er liksom lettere. da KASTER jeg det ikke.

Spørsmålet er om jeg skal lære meg å bruke symaskin, eller si farvel til den også.

Skrevet

Kjenner til det.

Du kan jo lage en totrinns: putt alt inn i to boder, det minst brukte i den lengst vekk. Det du tror du får bruk for innen en mnd i den nærmeste. Det du ikke har hentet fra den lengst vekk og satt i den nærmest innen to år, kaster du. Og så flytter du alt fra den nærmeste til den lengst vekk, så er den nærmeste tom. Så begynner du på nytt annet hvert år.

hare1365380455
Skrevet

Jeg gir bort til fretex eller når det er innsamling når noen skal kjøre til Øst-Europa.

hare1365380455
Skrevet

Kjenner til det.

Jeg ga for en stund siden bort MYE av mine klær som jeg for noen år siden trodde jeg kom til å bruke... Vel, de ble ikke brukt så da måtte det bort. Så nå er det egentlig litt tomt i skapet mitt... (Det får jeg gjøre noe med snart!)

Skrevet

Du kan jo lage en totrinns: putt alt inn i to boder, det minst brukte i den lengst vekk. Det du tror du får bruk for innen en mnd i den nærmeste. Det du ikke har hentet fra den lengst vekk og satt i den nærmest innen to år, kaster du. Og så flytter du alt fra den nærmeste til den lengst vekk, så er den nærmeste tom. Så begynner du på nytt annet hvert år.

Jau :-)

Skrevet

Spørsmålet er om jeg skal lære meg å bruke symaskin, eller si farvel til den også.

Symaskin er kjekt å ha!

Skrevet

Jeg bruker bare den til å sy gardiner jeg. En sjelden gang til å reparerer klær. Men kunne liek godt gitt den bort forresten. Gardiner er jo så billige ferdigsydd på Kid!

Hadde jeg giddet så kunne jeg avertert mye til salgs, og tjent masse penger, men jeg gidder liksom ikke. Så jeg gir det bort isteden.

Annonse

Skrevet

Flink du. Kan du ikke komme og ta en årlig razzia her også..?

Skrevet

Jeg kastet over halvparten da jeg flyttet for to år siden. Deilig.

Skrevet

Symaskin er kjekt å ha!

Må man ikke ha nåler til den?

Skrevet

Jeg kastet over halvparten da jeg flyttet for to år siden. Deilig.

Jeg har flyttet to ganger og kastet halvparten hver gang. Nytt liv.

Skrevet

Flink du. Kan du ikke komme og ta en årlig razzia her også..?

Jeg er rå på å kaste.

Skrevet

Må man ikke ha nåler til den?

Jo, den funker best om du har det.

Skrevet

... Du er jo ingen mann!

Tenk, det har jeg trodd hele tiden, jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...