keinstein Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 ... Du er jo ingen mann! Tenk, det har jeg trodd hele tiden, jeg! Å? Sist jeg så etter.... nei, dæven! 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Så flink du er!!! Jeg har drømmer om å gjøre det samme, men har ikke klart det enda... Hilsen imponert 0 Siter
keinstein Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Så flink du er!!! Jeg har drømmer om å gjøre det samme, men har ikke klart det enda... Hilsen imponert Ledig for oppdrag. Eller prøv den med to boder. 0 Siter
Gjest androgynius Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 ... Du er jo ingen mann! Tenk, det har jeg trodd hele tiden, jeg! Du kan da vel ikke se av det innlegget der om det er en mann eller kvinne. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Ledig for oppdrag. Eller prøv den med to boder. To boder? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Ja. Forklar hva du mener. Bare putte alt i boden? Og hvorfor to boder? 0 Siter
keinstein Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Forklar hva du mener. Bare putte alt i boden? Og hvorfor to boder? F eks: 1a. I bod A putter du alt som du _ikke_ har brukt den siste måneden (eller året). 1b. I bod B putter du alt du _har_ brukt den siste mnd (eller året). Når du flytter noe fra husets rom og gjemmer ellers, så putter du det i bod A. 2. Når du må hente og bruke noe fra bod B, så putter du det i bod A. 3. Etter 2 år kaster du alt i bod B og flytter alt i bod A til bod B. Bod A er da tom. 4. Så når du bruker noe fra bod B, så putter du det i bod A. Etter 2 år begynner du på 3 igjen. Dermed får du ksatet alt som ikke er brukt på 2 år. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Forklar hva du mener. Bare putte alt i boden? Og hvorfor to boder? 1a. I bod B putter du alt som du _ikke_ har brukt den siste måneden (eller året). 1b. I bod A putter du alt du _har_ brukt den siste mnd (eller året). Når du flytter noe fra husets rom og gjemmer ellers, så putter du det i bod B. 2. Når du må hente og bruke noe fra bod B, så putter du det i bod A. 3. Etter 2 år kaster du alt i bod B og flytter alt i bod A til bod B. Bod A er da tom. 4. Så når du bruker noe fra bod B, så putter du det i bod A. Etter 2 år begynner du på 3 igjen. Dermed får du ksatet alt som ikke er brukt på 2 år. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 1a. I bod B putter du alt som du _ikke_ har brukt den siste måneden (eller året). 1b. I bod A putter du alt du _har_ brukt den siste mnd (eller året). Når du flytter noe fra husets rom og gjemmer ellers, så putter du det i bod B. 2. Når du må hente og bruke noe fra bod B, så putter du det i bod A. 3. Etter 2 år kaster du alt i bod B og flytter alt i bod A til bod B. Bod A er da tom. 4. Så når du bruker noe fra bod B, så putter du det i bod A. Etter 2 år begynner du på 3 igjen. Dermed får du ksatet alt som ikke er brukt på 2 år. Kjempesmart! Bortsett fra at jeg ikke har mer enn 1 bod... 0 Siter
keinstein Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Kjempesmart! Bortsett fra at jeg ikke har mer enn 1 bod... Det var som.... Du kan leie av meg, den ene min er tom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.