Gå til innhold

Bra digitalkamera / videokamera?

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om bra kamera?

Har fått penger til jul, og tenkte å kjøpe et...men det er jo 1000 å velge mellom....i alle prisklasser...

Trenger et som ikke er for komplisert...(ikke særlig teknisk av meg)...og så trenger det jo ikke koste skjorta heller...*s*

Kan man ta video med digital kamera...eller må man ha videokamera i tilegg...eller kan man bare ha videokamera??

Hjelp...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211726-bra-digitalkamera-videokamera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at et lite digitalcamera gir mere glede, lettere å bruke og hendigere en vidso. jeg har begge deler. Vil anbefale canon IXUS 700 eller 750, herlige camera som både tar kjempebilder med stor oppløsning og mindre videosnutter. Lykke til..:-))

Godt Nytt år , "klemmer deg blå" *lol*

Ah... Du er så blond! ;-)

Klem! :-)

*furter*

Blond du liksom........er jo bare det at jeg ikke finner kamera særlig spennende.....på en måte liksom....samme som datan, dvd spillern, hjemmekino anlegget, ps2, div elektriske oppkoblinger...

...dvs...liker at de funker, men gir skjorta i åssen de gjør det..*s*

Du trenger ikke gå for ett Ixus 700 slik som den under her sier..

Det er jo kun megapixlene som er forskjellig på det iforhold til f.eks Ixus 50, eller lavere.

Folk trenger ikke mer enn 3-4 megapixler.

Er optikken i kameraet godt, så trenger man ikke mer enn 2!

Men Canon Ixus kameraene de er vel de mest populære, de er gode.

Skal du ha videokamera med mulighet for å ta bilde, da må du ha ett harddisk-videokamera.

De koster fort oppimot 10000.

Ixus'ene får du fra 2000--->

Min erfaring er at et lite digitalcamera gir mere glede, lettere å bruke og hendigere en vidso. jeg har begge deler. Vil anbefale canon IXUS 700 eller 750, herlige camera som både tar kjempebilder med stor oppløsning og mindre videosnutter. Lykke til..:-))

Godt Nytt år , "klemmer deg blå" *lol*

hehe...hei på deg:-)

*klemmer gul og blå*

Skal sjekke ut det kamera...takk for tipset:-)

Annonse

*furter*

Blond du liksom........er jo bare det at jeg ikke finner kamera særlig spennende.....på en måte liksom....samme som datan, dvd spillern, hjemmekino anlegget, ps2, div elektriske oppkoblinger...

...dvs...liker at de funker, men gir skjorta i åssen de gjør det..*s*

Ikke furte så fælt da;-) Det er jo et kompliment at jeg fleiper med nettopp deg! :-)

Ikke furte så fælt da;-) Det er jo et kompliment at jeg fleiper med nettopp deg! :-)

Det største komplimentet jeg fikk i dag var når jeg sang singstar...

Låten var Kayleigh....og etter 2 gang, så ble jeg singstar...

*smiler beskjedent*

2 komplimanger på 1 dag....går det ann det a??

:-)

Det største komplimentet jeg fikk i dag var når jeg sang singstar...

Låten var Kayleigh....og etter 2 gang, så ble jeg singstar...

*smiler beskjedent*

2 komplimanger på 1 dag....går det ann det a??

:-)

Åjada! Lille krembolle;-)

Det var tre! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...