Gå til innhold

Menn og spytting på gaten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mistet matlysten

Si at han må reise rett på sykehus, tuberkulose er smittsomt. Jeg sa det til alle tøffe gutta som sto og spytta på hjørnet. Jentene som sto der sa som slike gjør: "ÆÆÆÆÆÆSSSJ"

En uvane.

Det er en uvane ja. Håper noen av de som har denne uvanen leser dette.

Gjest Zandra Buldog

Jeg var på legevakta idag, og da satt det ei dame ved siden av meg og hosta opp slim som havna på bakken i små klatter. Og sånn oooorntli snørrinndraging en gang i blant *grøsse*

Eier ikke sosiale antenner i det hele tatt vet du. Det er hårreisende og grotesk!!!!

Annonse

Eier ikke sosiale antenner i det hele tatt vet du. Det er hårreisende og grotesk!!!!

Vel, det var jo legevakta, og hun var tydeligvis syk. Men jeg tror personlig jeg ville klart å sikte den slimklysa inn på en søppelbøtte eller i et lommetørkle. Men hele dama var jo skrudd, da. Gikk rundt etter undersøkelsen og lurte på hvem fra legevakta som skulle være med henne hjem å pakke klær og sånt som hun skulle ha med seg på innleggelse ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...