Gå til innhold

Å Gud bedre...

Anbefalte innlegg

Gjest nei å nei!!
Skrevet

I kveld var min dag i julen, har sittet inne hele jula og skal sitte inne resten av jula!

Men i kveld har jeg barnevakt og planen var at jeg skulle på fest, MEN NÅ HAR JEG KASTA OPP!!!

Er ikke særlig dårlig, men det går oppkastfarrang her!

Skal jeg bare selge billetten og satse på en kveld over doskåla, eller kan det være at dette går veldig fort over?

Drittsur nå, og gode råd mottas med takk!

Fortsetter under...

Skrevet

Gjør vel ikke noe om du spyr på festen, det er det sikkert mange som gjør likevel. ;)

Gjest svaksterk
Skrevet

Du kan vel vente noen timer og kjenne etter, kanskje var det en engangsgreie, hvis ikke, så merker du det fort. Særlig hvis du tar en matbit og den kommer opp igjen.

Håper du kommer deg ut da! :-)

Gjest julevirus
Skrevet

Du er visst ikke den eneste. Tre jeg kjenner, inkludert meg selv, har hatt akkurat samme spysyke nå.Er nok noe som går. Og jeg måtte holde meg hjemme fra fest i går, for jeg ble bare verre og verre. Men i dag er jeg bedre.

Annonse

Gjest julevirus
Skrevet

Hvor bor dere i landet? Hvor er det spysyka går?

Oslo her.

Skrevet

Orker du, så drar du på fest og skylder på for mye alkohol innabords hvis du må ut å spy. Antagelig blir du ikke den eneste spyeren på festen ;-)

Men du...ikke kom på festen min da.. ;-)

Skrevet

Det går omgangssyke i Trondheimsområdet også. Det er mannefall på jobb om dagen, folk hjemme også hatt runden sin, men bank i bordet, jeg er frisk - enda! :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...