Gå til innhold

Hvordan kan man unngå SF?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Du spør om hva man kan gjøre for ikke å sf?!!!

vel, det skal jeg si deg Eyp: Bak en sf ligger det mange ganger mer bak en et forstyrret selvbilde,

Noen utvikler sf på grunn av vanskelige psykiske ting de har vært igjennom, f.eks: mobbing, skilsmisser eller overgrep.

Det er ingen regle du skal følge for ikke å få sf, for det er noe som kan skje alle, enten de ønsker det eller ikke.

Håper du fikk svar på det du ønsket...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Eyp! Det finnes dessverre ikke noe enkelt svar på spørsmålet ditt,- det hadde vært fantastisk. Vi vet at årsakene for utvikling av spiseforstyrrelser er meget sammensatte, en rekke forskjellige faktorer (som personlighet, sårbarhet, gener/miljø ,mobbing, tap, konflikter, traumer,kultur, familieforhold, forandring av livsvilkår som f.eks flytting og mye, mye mer) er med på å påvirke om et individ får, utvikler sf.

Hei!

Du spør om hva man kan gjøre for ikke å sf?!!!

vel, det skal jeg si deg Eyp: Bak en sf ligger det mange ganger mer bak en et forstyrret selvbilde,

Noen utvikler sf på grunn av vanskelige psykiske ting de har vært igjennom, f.eks: mobbing, skilsmisser eller overgrep.

Det er ingen regle du skal følge for ikke å få sf, for det er noe som kan skje alle, enten de ønsker det eller ikke.

Håper du fikk svar på det du ønsket...

Obs.. Det virket som om dere nesten ble oppgitt på grunn av det "dumme" spørsmålet mitt... saken er at jeg vet ingen ting om spiseforstyrrelser og har en oppgave på skolen. Kanskje jeg har kommet til feil sted. Det var ikke meningen å gjøre dere sinte eller noe. Sorry

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...